Šokac lola i bekrija

06.01.2009., utorak

MOJ DRUG POP


Dragi moj lipi svitu evo ope danas svetac neradni dan. Jućer nam pridvečer došo popo u blagosov kuće jer mi je kuća blizu crkve paj oma potlja blagosova vode pošo u žetvu. Ta ni meni rad novaca koje mu se da. Kad radi onda neka nješta i zaradi. Al malo me je razljutijo jer mi je prigovaro kako me ritko vidi u crkve. Moja se žena oma priklonila užnjega al kad je pop reko da svašta čuje o men al da o tome neće divanit prid svima i daj najbolje da se dođem ispovidat onda mi baš i ni bilo svedno. Oma sam pomislijo daj mu je naj Orač nješta izdivanijo proti mene jer otkud bi pop zno za taki trač. Naš je pop već dugo u selu i vako ni loš čojk. Možda bi mi po njekim stvarma mogli bit i drugovi. Ta ne po nima šta vi sad mislite. Nisam ja njega nige zateko u šteti no mislim voli i on popit i zapjevat a znam da uvik ima dobrog đakovačkog vina i rakije. Al ne fali mu ni kulinova ni kobasica posebno sad u vo vrime potlja svinjokoklje jer mu svaka kuća da najbolju kobasicu. Niko mu neće dat đevenicu. Ta ni popo lud. Al čuo sam da volji švargli. I kad se onda on tako dobro najede i napije onda mu sigurno pade napamet i koješta drugo no šta zapravo nebi smijo. Al ni krv voda. Jedno se vrime divanilo da mu malo malo pa dolazi jedna lipa snaša i to uvik potlja večernjice. Ona kaže da mu ide spremat kuću al ja sve mislim da ona njem sprema nješta drugo. Al baš me briga muško je pa neka radi sve šta muškima pripada.

Eto baš sad sam se sjetijo da bi bilo dobro da ođem kod njega al ne naispovid već vako na divan. Moraću nać kaki razlog. Onda ga u četiri oka mogu pit i za taj divan o toj snaše ako on meni počme o tim stvarima. Ta ja mislim da ćemo se nas dva složit i postat drugovi. Al čućete kad do tog dođe.

Živi vi meni i veseli bili

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.