Šokac lola i bekrija

02.01.2009., petak

SRETNO VAM BILO SVITU MOJ LIPI!


E pa svitu moj dragi znam daćete kast da sam nikaki, da sam lin. Žo mi je šta sam njekima od vas napiso kakosu lini pa mjesecima nisu ništa napisali. A eto i ja skoro ko oni. Zato se najprije lipo ispričavam . Ta ja kad divanim s mojim komšijom Stipom ne kažem vako, no izvinjavam, pramda se njem još nikad nisam izvinijo. A znam da nebi smijo napisat ni komšija no susjed. Al znate vi šta. Moj je Stipa meni bijo komšija i ostaće, pa nek se ljuti ko oće. Rašta bi ja sad njega u tim godinama moro prikrstit? Štaj bijo to nek i ostane. Nama je to dobro jer tako smo naučili od mali nogu. Izvinjavam se svim kojima sam spočitavo linost. Nisam ja to svedno ozbiljno mislijo no napiso nako iz šale.

Svima najprije želim SRETAN BOŽIĆ i današnjeg SVETOG STJEPANA. Budite mi do novog zdravi, veseli i vridni i to ne samo na njive no i u krevetu.

Skoro da nisam stigo u svom vom božićnom poslu napisat ni vo malo riči. Reko sam vam da sam odo po svinjokolja. Kod starca, njega moram najprvog spomenit jer starac je, ta zapravo punica, najpreči rod. A šta me to košta? Nek tako bude, premda vaj moj vrag, mislim moja snaša, vo neće ni pročitat, jer vog vraga nezna ni upalit. Mene je lipo naučijo moj sin Josa. Počela i žena nješta oko njega da i nju nauči, al ja nisam do. Kad smo jedanput nas dvojica išli na njivu ja mu kažem da će od mene dobit novaca da si kupi još njaku batinu šta mu treba za komputor, al da materi nesme pokazat kako se šnjim barata. I tako je to i bilo, jer kad se muški zdogovore onda je to svetinja. Onda sam išo na klanje mom dadi, pa kumu Ivi, pa drugu Mati, pa Đuri, pa komšiji livom i desnom, tako da sam ja istom klo eto prid kokoši badnjak. Istom sam na badnjak imo cajta da se malo odmorim i štagod popijem. Potlja po noći dođe mi komšija Stipa u čestitare i ostanemo ti mi do četiri ujtro. Ošo Stipa, a ja se nisam ni raspremo no nako u munduri legnem na otoman i zaspem ko beba. A šta bi mi vridilo da sam išo k žene u krevet? Samo bi broncala al joj nebi bilo koristi. Jučer sam malo pazijo da ne opetujem, pa da kako spada ženi čestitam Božić, jer noćas ope od mene neće bit ništa. Večeras moram ići komšiji Stipi čestitat imendan. I ko zna kaću i kako doć doma i geću spavat.

Eto svitu moj dragi, vidite vi kake ja muke mučim. Neznam doklje ću to sve izdurat. Zato vi pazite na sebe, budite umjereni u svim stvarima. Ta kažu da ni dobro ni previše se Bogu moljit, a kamoli ženu ljubit.

Živi vi meni i veseli bili!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.