...Sam's Diary...

13.11.2007., utorak

A neznam... nemam ideje za naslov...

Kad sam zakoračila u srebrna vrata, došla sam na neku livadu. Veliku, zelenu livadu sa puno cvijeća. Do mene je došla moja baka. *Ne još* uputila mi je misao. *Što? Zašto?* pitala sam. *Jako nam nedostaješ, ali još nije došlo tvoje vrijeme. Sada si u međuprostoru, još se imaš vremena vratiti. Molim te odi natrag!* Uzdahnula sam. Imala sam argumente da ostanem i da se vratim. Nisam se mogla odlučiti. *Ok, vratit ću se. Ali bi htjela i ostati! No dobro, ako ti tako kažeš... Ovaj, gdje sad idem?* *Tamo.* pokazala je prstom u jednom smjeru. Tamo je bilo jako svijetlo. Zlatno svjetlo. *Volim te, bako,* mahnula sam joj i potrčala prema zlatnom svjetlu.

*****

Probudila sam se. Bila je noć. Sa moje desne strane je sjedio, točnije spavao Edward. Glava mu je pala na prsa i duboko je disao. Nisam ga htjela buditi. Nešto je mrmljao u snu. Polako sam se dignula iz kreveta i uzela štapić sa ormarića. Bešumato promrmljala sam i izašla iz bolničke sobe. Otišla sam do sobe potrebe. Trebam plašteve nevidljivosti... Trebam plašteve nevidljivosti... Trebam plašteve nevidljivosti... tri puta sam ponovila i stvorila su se vrata. Ušla sam u sobu punu plašteva. Uzela sam jedan i izašla. Hodala sam po dvorcu u nadi da ću nekoga sresti. Nekoga od prijatelja. Ali bio je jedan sat u noći. Odjednom, iza ugla sam čula korake. Provirila sam i vidjela neku curu. Skinula sam plašt. Trgnula se i uperila štapić u mene. Protego trgnula sam zglobom i čarolija se odbila. ''Joj, oprosti!'' uzviknula je. Nastavila je govoriti šaptom. ''Mislila sam da je netko drugi. Inače, ja sam Catherine La Pue. Ti si ona nova cura?'' ''Aha. Samantha Dumbledore,'' uzvratila sam. Ideš malo prošetati?'' ''Ok,'' krenule smo hodnikom, obadvije pod plaštem. Sreli smo Filcha i gospu Norris. Ja sam bacila smrdobombicu (koja se neznam kako našla u mom džepu) i on je počeo vikati i tražiti nekoga (nas =) po hodnicima. PObjegle smo, Catherine je otišla u spavaonicu, a ja natrag u bolničku sobu. Legla sam u krevet. Zaškripao je. Eddie se probudio. Pospano je protrljao oči i ugledao me. ''Dobro si?'' ''Aha. Možemo pričati sutra? Stvarno sam umorna,'' odvratila sam. Okrenula sam se na drugu stranu i zaspala.

P.S. Oprostite što tako dugo čekate na post, ali stvarno neam vremena!!!
I ne stignem nikome javiti za post, tako da... oprostite još jednom.

pu$$a
- 23:26 - Lumos...(23) - Pergament... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

2007 Studeni (5)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design: designs by: gia

JA:

LIKOVI:

OSTALO: