...Sam's Diary...

09.11.2007., petak

Odluka

Iz Edwardove perspektive

Sjedio sam pokraj kreveta. Ramona, Ella, Kim i Luise su upravo otišle. Još nema nikakvih poboljšanja. Kada je Martha bacila avadu na Sam, nije ju ubila, jer navodno nije imala dovoljnu želju da umre, ali je Sam u komi. Već nekoliko dana. Madame Pomfrey kaže da bi se uskoro trebala oporaviti. Ipak, osjećam se krivim. Da je nisam ostavio tamo, nebi sada bila ovdje. Sada smo mogli šetati dvorcem, ići na ručak, pa čak i pisati zadaće.

Iz Samanthine perspektive

Bila sam na... nebu. Bilo je bijelo i puno oblaka. Stajala sam na oblaku. Ustvari, lebdjela sam. Odjednom, sa jedne moje strane mi je netko prišao. Okrenula sam se i vidjela neku curu. Imala je plavu kosu i velike plave oči. Bila je obučena u bijeo i imala je krila. Nije ništa govorila, već me povukla za ruku. Sjela je na jedan oblak, a ja sam joj se pridružila. Pokazala je prema nebu. Tamo se stvorila slika Eddija, kako stoji pokraj mog kreveta. Ušle su cure i nešto pričale s njim. Otišle su, a Kim je kimnula glavom prema vratima. Odmahnuo je glavom. Sjedio je i primio me za ruku. Došla je madame Pomfrey i nešto mu rekla, očito ga tjerajući, a on se ustao i otišao prema vratima. Cura do mene je zamahnula krilima i primila me, i odlebdjeli smo do drugog oblaka. Od tamo, na nebu sam vidjela Svog ujaka i tetu, bake i djedove, svog psa. Svi su mi domahivali i zvali me. Smješili su se. *Čekamo te!* čula sam baku u mislima. Rukama su mi pokazivali da dođem. Pogledala sam curu koja je zamišljeno sjedila na oblaku i gledala okolo. *Sad trebaš sama odlučiti. Hoćeš li umrijeti ili se vratiti.* rekla je. Zamahnula je kosom i nestala. Sjedila sam i razmišljala. Dali da se vratim? Ili ostanem. Nije ni tu tako loše. Onda sam se sjetila slike Edwardovog tužnog lica. Nisam ga mogla ostaviti. A obitelj? Odjednom su se sipred mene stvorila vrata. Jedna srebrna i jedna zlatna. Na srebrnima je pisalo: gore. Na zlatnima: dolje. ''Oprostite...'' šapnula sam slici sa koje mi je mahala davno preminula obitelj i zakoračila u srebrna vrata...
- 14:22 - Lumos...(16) - Pergament... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

2007 Studeni (5)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design: designs by: gia

JA:

LIKOVI:

OSTALO: