...Sam's Diary...

04.11.2007., nedjelja

Volim te...

Bol je naglo prestala. Ležala sam na kamenom podu. Martha je stajala nedaleko od mene i smijala se. ''Sada vidiš kako je to kad ti netko nanese bol!'' rekla je. ''Sada ćeš napokon vidjeti kako je to!'' ''O-oprosti. Nisam znala da ti je toliko značio. Da sam znala nikada nebi...'' ''Začepi, glupačo. Naravno da bi. Ti si zla. I to se neće promijeniti. Pa te ja trebam naučiti pameti! CRUCIO!'' Ona bol se opet vratila. Htjela sam umrijeti. Radije to, nego dalje trpjeti ovu bol. Opet je prestala. Smijala se. Luđački se smijala. ''Samantha?'' netko me dozivao. Ne, samo mi se čini. Čini se da halucinacije počinjhu kada bol postaje nesnosna. ''Samantha?'' opet. Ne... nije moguće. Prepoznala bih taj glas u pola noći. Prepoznala bih ga bilo kada. To je bio Edward. Sigurna sam u to. Martha je bila prezauzeta pričanjem sama sa sobom da bi to primjetila. *Gdje si?* shvatila sam da razgovaramo mislima. Nije bilo vremena za pitanja. *U učionici. Tamo je neki tunel. Tu je i Martha. Ona-* ''Crucio!'' prekinula me. *NE! Želim umrijeti. Ne mogu više...* *Sam? Slušaj me. Drži se još malo. Dolazimo!* Nisam stigla misliti na koga se odnosi množina. Ubrzo sam čula nečiji tihi vrisak. ''Sam!'' to je bila Luise, došla je i May, još neke cure koje nikada nisam vidjela, a iza njih svih je išao Edward. Cure su se počele boriti, dog me Eddie odvukao na stranu. Mrmljao je neke čarolije i mahao štapićem. ''Sam? Jesi li dobro? Izdrži još malo.'' Sjetila sam se one večeri kad me napao smrtonoša. Edward me isto spasio. Možda ovaj put neće uspijeti... Možda je vrijeme da umrem. ''Sam? Drži se!'' Odmahnula sam glavom. Izgubila sam svijest...

*****

Probudila sam se. Još sam ležala na kamenom podu. Eddie je izgledao izbezumljeno. Držao me u naručju i tresao. Kad je vidio da sam budna, počeo se ispričavati. ''Oprosti zbog onog poljupca, stvarno nije ništa značilo. Moraš mi vjerovati. Molim te, oprosti.'' ''Nije važno.'' Rekla sam tiho. ''Eddie? Molim te pobrini se da Ella, Kim i Ramona stignu na sigurno. To mi puno znači.'' ''Naravno, i ti ćeš pripaziti.'' ''I, ovaj... znam da će zvučati isfurano i jadno, kao u onim ljubavnim filmovima, ali, volim te.'' ''Sam, nemoj to govoriti. Gle, nećeš umrijeti! Izvući ću nas sve. Crucio je grozan, ali nemože te ubiti. Sve će biti u redu. Obećajem.'' Šapnuo je i zagrlio me. ''Ok, neću umrijeti,'' rekla sam, kao da se dogovaramo dali trebamo otići na neku zabavu, ili ne. ''Neću umrijeti,'' ponavljala sam. ''Naravno da nećeš.'' Umirujuće je šapnuo. ''Da te još jednom pogodio Crucio, možda bi u-'' nije izgovorio do kraja. ''Ali ovako... ne.'' ''Idem osloboditi Ellu, Kim i Ramonu. Sad ću doći. Voim te.'' ''I ja tebe.'' ''Joj, kako je to slatko!'' Martha se zlobno smijala. ''A sada ćemo to dovršiti. Eddie, sada ćeš vidjeti kako je to kada ti oduzmu voljenu osobu!!!!'' ''NE!'' Eddie je dignuo štapić, ali prekasno. Martha je dignula štapić i viknula: AVADA KEDAVRA! Pogodio me zeleni mlaz svjetlosti...

- 22:04 - Lumos...(22) - Pergament... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

2007 Studeni (5)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design: designs by: gia

JA:

LIKOVI:

OSTALO: