...Sam's Diary...

29.10.2007., ponedjeljak

Forgetable creature a.k.a. JA!

Probudila sam se. Nikoga nije bilo u spavaonici. *Čudno, nema nikoga.* pomislila sam. *Obuci se i siđi dolje, u društvenu* čula sam Luise u mislima. *aha...* zbunjeno sam odvratila. Obukla sam se i potrčala u društvenu. Bio je mrkli mrak. Odjednom su se upalila svjetla i svi koje znam su izašli iza kaučeva i fotelja i zaderali se: SRETAN ROĐENDAN!!!!!!!!!!!!!! Izgledala sam šokirano.

*****

Nakon što su mi predali poklone i nakon što sam se oporavila od šoka što sam stvarno ZABORAVILA SVOJ ROĐENDAN, shvatila sam da nedostaju dvije osobe. Nije bilo Ramone i Kim. Luise me odvukla na stranu, kao da zna o čemu razmišljam i tiho rekla ''Ovaj, Ramona i... Ramona i Kim su... nestale.'' ''Ne,'' ostala sam bez zraka. Sjetila sam se sna! Sjetila sam se da sam opet hodala onom šumom i da sam vidjela Ramonu i Kim kako odlaze iza Elle za nekime kome nisam mogla vidjeti lice. Probudila sam se, a nakon onog iznenađenja za rođendan sam totalno zaboravila na san. Ispričala sam sve Luise, dok je ona slegnula ramenima.

*****

Na satu preobrazbe. Nije bilo Eddija. Nigdje. Ja sam sjedila sa May i pričale smo, pretvarajući šalice u balone punjene helijem, koje smo onda dodavale Alex i Samuele. Alex je udahnula malo helija i nešto tiho promrmljala, na što smo se svi počeli smijati. Ja sam upravo udahnula da i ja probam, kad je prof. McGonagall rekla da ćemo završiti u kazni ako ne prestanemo. ''Oprostite profesorice,'' proizvela sam tanušnim glasićem, zbog helija. Svi su se počeli trgati a profesorica mi je oduzela balon.

*****

Hodala sam hodnicima tražeći Eddija. Netko mi je zaklopio oči. Odvukao me sa strane u neku učionicu. ''Sretan rođendan,'' šapnuo mi je na uho. Bacila sam mu se u zagrljaj. ''Imam nešto za tebe,'' nastavio je smiješeći mi se. Pokazao je na neku klupu. Na njoj je stajalo... pa... Nešto malo, crveno sa nekoliko bodlja na leđima. Preslatko stvorenje koje mi se smiješilo. Stvarno, smiješilo mi se. Otvorilo je usta, puhnulo i pojavila se... VATRA! ''Eddie,'' vrisnula sam. ''TO...ZMAJ... JA...'' ''Smatrat ću to kao hvala,'' nastavio je. ''On je... PRESLADAK! Ali nemogu ga sakriti.'' rekla sam tužno. ''Možeš. On je djelomičan metamorfomagus koji će znati kada ti neželiš da ga netko ne vidi. Tada će se pretvoriti u prsten. Izgledat će kao srebrni prsten sa rubinom.'' Poželjela sam da zmaja nitko ne vidi i u sljedećem trenutku na prstu mi se stvorio prsten. ''Nevjerojatno! Hvala!'' uzviknula sam. ''Nema na čemu, ali sad moramo na sat,'' povukao me kroz vrata i otišli smo na sat.

*****

''Evo ona cura koju Eddie vara samnom,'' čula sam iza sebe. Hodala sam hodnikom. ''Ovaj, oprosti?'' upitala sam. Neka cura je stajala ispred mene i podrugljivo mi se smješila. ''Šalim se.'' rekla je ''Mislim, jedan poljubac ne znači ništa,'' odvratila je a iza nje sam vidjela Eddija koji je izgledao šokirano. Prišla sam mu. ''Jel to istina?'' pitala sam odlučno. ''Gle, to je... Nisam...'' ''Samo me to zanimalo,'' potrčala sam hodnikom, a on me je pokušao zaustaviti. ''Stani!'' vikao je. ''Pusti me na miru,'' uzviknula sam. Odjednom sam utrčala u jednu učionicu i počela padati kroz neki tobogan. Nisam ništa vidjela...

P.S. nisam stigla obavjestiti za post, pa ko se sjeti, super...

- 21:27 - Lumos...(12) - Pergament... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

2007 Studeni (5)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design: designs by: gia

JA:

LIKOVI:

OSTALO: