...Sam's Diary...

19.09.2007., srijeda

Nakon napada...

*Oprostite što ovako brzo pišem post, ali imam ga napisanog, pa sam jedva čekala da ga objavim!*


Probudila sam se. Sve oko mene je bilo bijelo. Ne, nisam bila u bolničkom krilu. I nije bilo bijelo. Odjednom se sva bjelina pretvorila u mrak. Ležala sam na podu u hodniku. Vidjela sam kako neka osoba u kapuljači hoda prema meni. ''Dosta je bilo, Martha!'' bijesno je rekla. ''M-molim?'' ništa mi nije bilo jasno. ''Ja sam Samantha. Tko je Martha. A tko si ti?'' nizala sam pitanja. ''Gledaj, Martha, možda si pobjegla jednom ali nećeš i drugi put.'' Vidjela sam da je to neki dečko od kojih 18 ili 19 godina. ''Voldemort mi je rekao da dođem po tebe. Nemožeš pobjeći gospodaru tame, Martha. NEMOŽEŠ!'' Urlao je na mene. ''JA NISAM MARTHA!!!'' zašutio je. nisam znala otkud mi snaga da se derem. ''Ja sam Samantha. Ja sam Sama...'' opet mi se počelo mračiti pred očima. Začula sam tiho 'oh'. Čini se da je shvatio da je ulovio pogrešnu osobu. Da bar da ode. Da bar da me netko nađe. Pomozite mi, mislila sam. Zar me nitko nije čuo dok sam se derala? Oči su mi se zatvorile. ''Samantha?!?!'' netko se derao. Boljela me glava od buke. Svi su se počeli derati. Nisam ništa razumjela, dok jedna djevojka nije uzviknula ''Svi u svoje spavaonice. POŽURITE! Odmah! Ne izlazite dok vaši predstavnici ne dođu po vas!'' Svi su trčali i vikali. Zar me nitko ne vidi? Pomozite mi! Pomozite! Netko me podignuo u naručje. Tko je to? Htjela sam pitati. Nisam mogla. ''Sve će biti u redu,'' netko mi je šapnuo na uho. ''Izdrži još malo, molim te!'' glas je zvučao očajno. ''Drži se, sve će biti u redu!'' Prepoznala sam taj glas. Smješak mi je prešao licem prije nego što sam opet izgubila svijest.

*****

''Ali toliko ozljeđenih, prof. Dumbledore!'' ''Znam, madamme. Ali, koliko vidim svi su uglavnom uredu.'' ''Pa, ne baš. Gospođica Rose i gospođica Dumbledore su u dosta teškom stanju.'' ''Bit će one dobro. Pobrinite se za njih. Ja moram ići. Doviđenja!'' čini se da je Dumbledore otišao. Otvorila sam oči. Soba je bila zamračena. Pokraj mene je ležala Samuele. Bez svijesti. Nikog više nije bilo u našoj sobi, ali čini se da je druga soba bila puna jer su se čuli glasovi i smijeh. Madame Pomfrey je vidjela da sam se probudila. Dala mi je neki lijek koji je imao odvratan okus. ''Ako biste željeli, ako vam nije problem, pustila bih gospođice Evans, gospođicu Cavalier i gospodina Heyesa unutra. ''Naravno,'' uzviknula sam. ''Ali nesmijete vikati ili se na bilo koji način naprezati. Evo vam komadić čokolade.'' pojela sam čokoladu, a ona je otišla do vrata i uzviknula ''Uđite!''. Prvo je ušla Ella, koja je dotrčala i zagrlila me. Lice joj je bilo crveno. ''Sam, dobro si? Tako smo se brinuli! Mislili smo da si... da si...'' zajecala je i sjela pokraj mene. ''Dobro sam,'' tiho sam rekla. ''Nemože se mene ubiti na tako lak način!'' nasmiješila sam joj se. Iza nje su provirile Kim i Ramona. ''Tako mi je drago što si dobro!'' rekla je Ramona,'' ''Htjele smo te prije posjetiti, ali nismo imale dopuštenje,'' nastavila je Kim. ''Što se dogodilo?'' upitala sam. ''Pa, onaj koji te pogodio Sectumsemprom je bio smrtonoša. Tražio je neku Marthu i zamijenio te s njom. Kad je vidio da je pogriješio, pobjegao je.'' Ella je započela. Ramona se nadovezala ''Ali Dumbledore ga je vidio i pokušao zaustaviti. Onda je ovaj pozvao smrtonoše i nastala je panika.'' ''Bilo je užasno,'' tiho je rekla Kim ''Svi su trčali i vrištali.'' Mi smo otišle u spavaonicu, misleći da si ti tamo. Kad te nije bilo, uplašile smo se. Glavni prefekt nas nije htjeo pustiti iz spavaonice i nismo te mogli potražiti.'' Ella je preuzela: ''Onda je u društvenu došao Eddie. Išao je smiriti Ramonu, jer je ona plakala. Onda je pitao gdje si ti. Kad smo rekle da nisi došla i da si vjerojatno još vani na hodniku, otišao je do portreta.'' ''Uu! Da si to vidjela!'' rekla je Ramona i nastavila:'' Glavni prefekt mu je rekao da nema dopuštenje izaći iz društvene. Eddie mu je rekao da ako ne izađe, da će mu jedna prijateljica možda umrijeti. Onda je prefekt rekao da to nije njegova stvar. A Eddie Je na njega bacio čaroliju sputavanja i izjurio van. Vratio se za nekoliko minuta s tobom.'' ''A onda,'' Kim je rekla ''smo ti mi nekako zaustavili krvarenje dok nije došla prof.McGonagall i dovela te tu.'' završila je Kim. ''Aha,'' polako sam izgovorila. ''A gdje je sad Eddie?'' upitala sam. ''Na satu travarstva,'' rekla je Ella. Jel ti možeš vjerovati da nisu prekinuli nastavu nakon toga? Užas!'' ''Ali i vi sad imate travarstvo,'' rekla sam. ''Ali mi smo puštene jer smo ti najbolje prijateljice.'' Rekla je Ramona: '' Kad je Eddie inzistirao da i njega puste, Sproutica mu je rekla da je se ne tiče koliko cura ima i da je se ne tiče što ste zajedno, ali da nema dopuštenje da ode sa sata.'' ''DOSTA JE BILO!'' došla je madamme Pomfrey. ''Ona se mora odmoriti. SVI VAN, SMJESTA!!'' Cure su me pozdravile i otišle van. Samuele se još nije probudila. Dobila sam lijek i zaspala sam.

*****

Probudila sam se usred noći. Nisam odmah otvorila oči, nego sam razmišljala. Okrenula sam se na desnu stranu i prostrijelila me oštra bol u nozi. ''Au,'' zajauknula sam. Odjednom, vidjela sam da netko sjedi pored mene. Naglo sam se odmaknula. Htjela sam pobjeći iz kreveta. ''Pssst! To sam ja,'' prošaputao je. ''Jesi ti normalan? Srce mi je stalo!'' ''Bešumato'' promrmljao je. ''Jesi dobro?'' upitao me. ''Da, uglavnom jesam. Spasio si mi život.'' rekla sam. To nije bilo pitanje. On je to shvatio. Gledao me kao da pokušava vidjeti dali sam zaista dobro. ''Dobro sam, Eddie!'' to sam rekla povišenim tonom. ''Ok, ok,''branio se ''Oprosti, nisam htjela vikati. Samo, dosta mi je ležanja u bolnici bez posjeta. Nitko nemože ostati više od deset minuta.'' ''Znam.'' ''A kako si ti ušao?'' upitala sam. ''Ja treniram metloboj, sjećaš se?'' nasmiješio se. Automatski sam pogledala prema prozoru. Tamo je bila vatrena munja, naslonjena na prozor. ''Ti nisi normalan,'' nasmijala sam se. ''Mogu ti nešto reći?'' Upitao me. ''Naravno,'' odvratila sam. ''Znaš, kad sam te spasio... Kad si bila na podu... Ja sam... Mislim, nemoj sad misliti da sam... Ma... Ustvari... Ništa, ništa zaboravi,'' gledao je u pod. ''Eddie?'' Pogledao me kao da se ispričava. 'Ništa, nije bitno,'' rekao je. ''Naravno da je!'' uzviknula sam. ''Molim te reci mi!'' umiljato sam rekla. ''Please!'' nagovarala sam ga. ''Ne, zaboravi.'' ''Pa nemogu sad zaboraviti! Reci mi molim te,'' nagovarala sam ga, ali nije popustio. ''Moram ići, uskoro će se madamme Pomfrey probuditi. Ako me zatekne tu, u kazni sam sljedećih mjesec dana,'' otišao je do prozora. Sjeo je na metlu i izašao van. Prije nego što je otišao, pogledao me. ''Sam?'' Sam? Otkad on mene zove Sam? ''Da,'' upitala sam ga. ''Oprosti,'' rekao je to i otišao. Znala sam za šta se ispričava. Kvragu, zašto nije rekao! NIJE FER!

*****

Oporavila sam se naokon nekoliko dana. Već sam mogla pohađati satove. Imala sam skrb za magična stvorenja. Hagrid je doveo jednoroga. Bio je predivan. No, nešto me brinulo. Eddija nije cijeli dan bilo na nastavi. Kad sam išla na ručak u dvorac, ispod jednog drvete, pokraj jezera, sam ga ugledala. Otišla sam tiho do njega. Sjela sam. Nisam ništa rekla. Šutili smo. ''Nisam danas bio raspoložen za nastavu,'' odgovorio je na moje neizrečeno pitanje. Kimnula sam glavom. ''Jel znaš da će se za dva tjedna u Hogwartsu održati bal?'' upitao me. ''Ne,'' bila sam začuđena. ''Aha, jesenski bal. Pa sam te htio pitati dali bi išla samnom. Mislim, kao prijatelji.'' Rekao je kao da se boji moje reakcije. Ostala sam u šoku, jer kako sam cure uvjeravala da nema ništa između mene i njega, tako sam i sebe uvjerila, iako mi se jako sviđao. Kad je vidio moj izraz lica, pogrešno je protumačio. ''Nisam ni mislio da bi TI (tu riječ je naglasio) išla samn...'' ''Naravno da da'' brzo sam ga prekinula. Možda čak prebrzo. Izgledao je iskreno zadovoljan. ''Stvarno?'' upitao je. ''Da,'' rekla sam. ''Ali, mislim, kao prijatelji? Nije da nebi... To jest...'' ''Sad mi je sve jasno,'' nasmijala sam se ''Ajmo na ručak.''. Krenuli smo prema velikoj dvorani. Kad smo uši zajedno, Ella mi ništa nije rekla, samo me pogledala onim pogledom: Nemoj me ni uvjeravati da nema ničega između vas! ''Ella, nemoj me tako gledati. Samo idemo zajedno na bal,'' rekla sam ''ŠTO IDETE?!?!!'' zavrištala je. Sve su se glave u dvorani okrenule prema njoj. ''Ella, smiri se,'' Ramona i Kim su me gledale raširenih očiju, ''Htjela bih da to ostane kakva - takva tajna. Nimalo mi ne pomažeš. Ali idemo kao prijatelji.'' ''Ali kad te pitao?'' Nije se dala Ella.''Pričat ću ti poslije,'' umorno sam rekla i počela jesti. Iako idemo kao prijatelji, bila sam presretna što idem na bal s Eddijem. S EDDIJEM!!! A ja sam mislila da će mi u Hogwartsu biti loše! Dok sam se vraćala natrag u društvenu, ispred nje sam srela Samuele. ''Bok! Jesi dobro?'' upitala sam ju. ''Jesam, a ti?'' ''Aha. Brzo sam se oporavila.'' odgovorila sam. ''E, da, znam da sad nije baš pravi trenutak, ali za dva tjedna će se održati bal.'' ''Hvala što si mi rekla,'' nasmiješila mi se. Otišla sam u društvenu i još malo čitala knjigu.

Sam
- 11:32 - Lumos...(61) - Pergament... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

2007 Studeni (5)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design: designs by: gia

JA:

LIKOVI:

OSTALO: