...Sam's Diary...

13.09.2007., četvrtak

Keep going on...

Dakle, prvi tjedan je protekao prilično dobro. Na satu Napitaka sam zaradila 30 bodova za pripravljanje felixa. Na satu preobrazbe 20 bodova jer sam vazu uspjela pretvoriti u ukrasni jastuk. A na satu letenja... Uff. Grozno! Jednostavno nisam dobra u letenju. Sva sreća, nisam pala sa metle. Ali nisam uspjela proći kroz sve obruče. Promašila sam skoro pola njih. Koja sramota. Sva sreća što Eddie nema metloboj s nama. On je u naprednoj grupi.

*****

Došao je vikend. Zahladilo je. Imalo smo prvi posjet Hogsmeadu. Bilo je super! Kim, Ella, Ramona i ja smo išle zajedno. Pokazale su mi sve što se treba vidjeti. Zonkov dućan, Medičarnicu, Vrištavu daščaru,... Super smo se zabavljale. U medičarnici sam kupila šećerna pera luksuzne kategorije i čokoladne žabe. Onda smo gledale slike iz čokoladnih žaba. Nažalost, vrijeme je brzo prošlo i morale smo se vratiti u dvorac.

*****

Dok sam išla do knjižnice da nađem podatke za Stare rune, zabila sam se u nekoga. ''Ups, oprosti!'' rekla sam. ''Nema veze, oprosti ti. Nisam gledala kud idem.'' ''Nisam ni ja. Usput kako se zoves?'' ''Samuele Rose,'' odgovorila je. ''Ja sam Samantha Dumbledore. Gryffindor. Ti?'' ''Ravenclaw. Vidimo se, moram ići, žurim. Bok!'' ''Bok,'' pozdravila sam je. Simpa cura. Čini se da se polako uklapam u Hogwarts. Otišla sam do knjižnice. Nije bilo nikoga. Osim madamme Pince. Otiušla sam do dijela gdje su bile knjige sa starim runama. Nasla sam knjigu koju sam trebala. Sjetila sam se da jos trebam knjigu iz aritmancije. Dok sam ju tražila, čula sam korake iza sebe. Da je to netko od mojih prijateljica, već bi me pozdravile, tako da se nisam okretala. Našla sam 3 knjige. Da vidimo... Što je aritmancija... Najćešći parovi brojeva... Brojevi i njihovo tumačenje... Morala sam uzeti sve tri knjige! Neznam kad ću to pročitati. Imam još 4 dana. Hmm... Ipak, morala sam ih sve uzeti. Sa četiri debele knjižurine sam se naglo okrenula i zabila se nekog. Opet. Sve su mi knjige pale. Pokupila sam ih. ''Oprosti, nisam znala da je netko iza mene,'' rekla sam. Pogledala sam i vidjela da sam se zabila u Eddia. Zaledila sam se. ''Nema veze. Vidim polaziš aritmanciju?'' upitao je. ''Um... Pa, da... Mislim, ovo je za zadaću...'' zašto nemogu izgovoriti normalnu rečenicu? ''Čekaj, onaj sastavak o Tumačenjima brojeva u datumima rođenja ili tako nešto?'' pitao je. ''Aha, ali za to trebam knjige, pa sam ih došla uzeti,'' ''Ti to kužiš?'' izgledao je zaprepašteno. ''Pa... Da. Jednostavno je. Samo se treba shvatiti sistem.'' ''Jel imaš bilješke sa današnjeg sata?'' ''Da, imam, zašto?'' ''Dali bi mi ih mogla posuditi, ja to ne razumijem. Sve je nekako spetljano.'' ''Ok, idemo do društvene, pa ću ti dati.''

*****

Ujurila sam u društvenu, uzela bilješke i krenula van. ''Hej, stani! Gdje ideš, šta se događa? Jel kasnimo na neki sat?'' To je bila Ella. ''Poslije!'' Uzviknula sam i odjurila dolje. Još su se nešto derali ali ih nisam razumjela. ''Evo! Tu je sve što smo radili.'' ''Ajme, koliko toga ima. Čini se da ću se trebati primiti posla.'' ''Ma, nije to teško, ustvari volim taj predmet.'' ''Obično svi vole OOMS'' ''Pa, volim i OOMS, ustvari svi su mi ok osim letenja. Volim metloboj, ali neznam dobro letjeti.'' ''Vjeruj mi, to je jednostavnije od aritmancije!'' Nasmijala sam se. ''Meni ne.'' ''Gle, jedan put ću te naučiti, ako to želiš. Jel može?'' ''Pa... ovaj... Da, valjda.'' ''Ok, vidimo se još. Joj, da. Dali bi mogao sljedeći put sjesti s tobom na aritmanciji da mi pomogneš?'' ''Aha'' ''Hvala, bok!'' ''Bok.''

*****

''NE MOGU VJEROVATI!!! UČIT ĆE TE LETENJE!!! I SJEDIT S TOBOM NA ARITMANCIJI!!!'' ''Da, Ella.'' Ella je bila izvan sebe kad sam joj ispričala. Ramona i Kim su se smijale. ''Cure, dosta. Samo smo prijatelji!'' ''Aha. Zasada.'' Ella me i dalje zezala. ''I zauvijek. Daj me sad pusti, moram dovršit sastavak za OOMS.'' ''Ajme, ja sam potpuno zaboravila na to!'' rekla je Ramona. Otišli smo pokraj kamina i počele pisati sastavak.

*****

U nedjelju navečer smo se izležavale i pričale, a onda nam je oko 3 u noći došla bijesna prof. McGonagall(sa noćnom kapicom na glavi =) i potjerala nas na spavanje. Rekla nam je i da ce nam sutra doc nova cura u spavaonicu. Zove se Luise Bennigton. Dosla je iz Francuske. Ramona ju je pitala kak izgleda ta cura i koje predmete voli, na sto joj jeProf. McGonagall odgovorila da će to saznati sutra kad Luise dođe. ''Ali profesorice,'' i Kim se ubacila ''Pa valjda znate još nešto o njoj!'' Onda je McGonagallica počela šiziti i pala joj je noćna kapica sa glave. Ja i Ella smo se pogledale i suzdržavale od smijeha, kao Kim i Ramona, ali njima to nije uspjelo. Počele su se smijati ko dvije luđakinje i... ''Sutra u 20:00 se javite Filchu. Mislim da treba očistiti sve wc-e u dvorcu!'' rekla je prof.Mcgonagall i odmarširala iz sobe. Ramona i Kim su otišle spavati nakon što su još nešto promrmljale sebi u bradu. Onda ju ju je Ella oponašala i ja i ona smo se od smijeha. Nakon toga Ramona nam je rekla da ušutimo. Opet smo se smijale. Onda sam čula ''Levicorpus''. Našla sam se u zraku. ''Ok, Ok, neću više, obećala sam Ramoni i otišla spavati.

Sam



- 15:21 - Lumos...(11) - Pergament... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

2007 Studeni (5)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design: designs by: gia

JA:

LIKOVI:

OSTALO: