Salsa u Hrvata (by Los mamberos)

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nadolazeći Eventi




Prošli eventi
Salsa Pa' Ti 1
Salsa Pa' Ti 2
Salsa Pa' Ti 3
Salsa Pa' Ti 4
Salsa Pa' Ti 5
Salsa Pa' Ti 6
Salsa Especial !
Salsa Especial 2!
Croatian Summer Salsa Festival 2005
Croatian Summer Salsa Festival 2006
Croatian Summer Salsa Festival 2007

Linkovi

Partneri
SalsaCroatia portal
SalsaPower-Croatia
SalsaZone
Caiman Verde
Bailadora (crvena)


Nedstat Basic - Free web site statistics Personal homepage website counter

Free counter

15.01.2007., ponedjeljak

Nova Godina... želje, zahtjevi, kuda kamo..

Hola mi querido salseros !
(valjda mi Dinquecita neće ubiti ako sam zgriješio :)

Nova Godina, novi izazovi, nove pobjede i porazi.. itd itd.. Staro je iza nas...
Dugo nisam jedan malo ozbiljniji post napisao, pa neću ni sada, ali ću se odmaknuti od najave radionice Especial 2 koje će biti JAKO brzo najavljena.

Bit ću kratak i probati ću biti jasan. Ne da mi se pisati dugi mail

Vjerovatno nemam takav pregled situacije kao starija ekipa koja je u salsi duže vrijeme od mene..bavi se glazbom, plesom na pro razini itd itd.. no ne moram biti veliki mudrac da nakon 3 godine primjetim da neke stvari ne štimaju, tj. da bi se mogle popraviti. Osobno nisam zadovoljan napretkom scene u zadnjih par godina.

Zašto 1?
Što se tiče plesne strane (za mužikante neću jer se ne osjećam dovoljno kompetentnim), čini mi se (i ne samo meni) da usprkos raznim eventima, tečajevima itd itd.. sve nekako stoji..tj. kao da ljudi prođu sve te razne tečajeve, radionice i sve što im se ponudi i onda odu dalje, odustanu i dođu neki novi. Nešto se usput pokupi i ljudi naravno znaju plesati, ali čini mi se da odustanu taman u trenu kad bi mogli početi stvarno učiti.

Zašto 2?
Nikako da se približimo onoj kritičnoj masi koja će neke stvari podignuti na višu razinu na kojoj joj je i mjesto (zadržavam autorska prava za ovu konstataciju :).

Anyway...mogao bih toga nabacati puno sada, no ostaje feeling da netko tu ne radi dobro svoj posao.

Mi (edukatori), vi (plesači) ili ONI (organizatori evenata) :) Istina je tu negdje in between kao i uvijek.

Naime, edukatori educiraju i od njih sve ide. Oni su učitelji i INSPIRACIJA.
Plesači pak preuzimaju odgovornost da nauče i da ih se inspirira.
Organizatori evenata i partija su tu da naprave mjesta gdje će se svi navedeni okupljati i raditi ono što je core business svima:

PLESATI, PJEVATi, SVIRATI...

Instruktori, educirajte i inspirirajte. Vucite kolonu. (To važi i za nas same)
Plesači - na VAMA je da upijate i plešete, nalazite inspiraciju i istu prenosite na druge.
Organizatori - tu ste radi gore navedenih, iako vam nitko neće zamjeriti ako nešto pri tom i zaradite :))

Imate li vi neke poruke možda?? ili želje?

Prijedloge i sugestije..? Mamberosi rade na novostima koje će malo dati jednu nogu u guzicu nadam se svima nama...pa ćemo viditi..

Eeee,...baš sam danas opaljen..ali nema veze..samo šaljite..

SALUD!

v.



- 15:46 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>