Opet u Zagrebu

11.03.2021.

Evo me natrag iz Rijeke. Kako je bilo? Jednom riječju super. Počela sam ozbiljno igrati šah uz mog Dragog koji je zaista pravi majstor dok sam ja prava majstorica u dami malo tko me može pobijediti u toj igri. Ujedno se moram pohvaliti da sam čak i u šahu uspjela dva puta pobijediti Morskog i jednom ga patirati.



Vrijeme nam nije bilo naklonjeno pa smo uglavnom bili doma. Dosadno nam svakako nije bilo hehehehe. Ah da, spekla sam Dragom i pitu od sira koju on obožava a on mi je skuhao njam-njamaste ribice s blitvom i krumpirom.

Međutim bilo je i loših trenutaka i to baš kad sam odlazila iz Rijeke u Zagreb. Osim uz obostranu tugu povrijedila sam se.

Vrata busa su bila još otvorena pa sam još htjela poljubiti Morskog i poskliznula sam se na stepenicama i sroljala se dolje, te sam tako jako bolno natukla desnu nogu ali na sreću ništa nisam polomila ali jedva hodam. Nadam se da će to brzo proći.

Eto to bi ukratko bilo to dragi moji blogeri. Koliko mogu zaključiti iz nekih vaših postova i ankete niti vama nije bilo dosadno, zar ne? No, to neću komentirati jer mene nije bilo pa prema tome ne bih mogla biti objektivna.

Pa ipak, ovo moram napisati. Sve više mi se čini da se sadašnji admin uvelike trudi uvesti red na blogu.hr, što je za svaku pohvalu.

Evo nekih slika:













h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.