I što dalje?

01.01.2021.

Eto, napokon smo stigli do još jedne jedinice u datumu koja može biti itekako važna i utjecajna. Naravno, sama brojka nema značaja ali znate na što mislim, zar ne?
Baš mi je lijepo vidjeti na kompu 1.1.21. Dugo sam spavala i sanjala mirne snove, napokon. Gledala sam film na TV-u "Zameo ih vjetar" a sada gledam reprizu hehehe.

Znate što mi se čini? Da smo nekako brzo zaboravili na ono što se dogodilo u Petrinji i okolnim mjestima. Ok razumijem, čovjek ne može stalno misliti na loše i tužne stvari, mora crpiti energiju iz pozitive, pa ipak smatrala sam da neće biti vatrometa ali bome bilo ga je i to dosta.

Što da vam još napišem...planirati ne mogu ništa, odnosno, mogu ali nema nikakve garancije da će se to ispuniti. Nadati se mogu, to da i drago mi je da čovjek ima tu sposobnost da nikad ne gubi nadu čak i tada kad misli da ju je već odavno izgubio, ali ona u njemu čuči duboko. Bolje da prestanem na vrijeme jer postoji mogućnost da počnem filozofirati heheheh.

Najmirnije slavlje u zadnjih 10 g. u mom rodnom gradu Brnu...



...i u mojem glavnom gradu Češke Pragu


Poanta posta? Ama baš nikakva ali nema veze pa ne mora uvijek postojati, zar ne?

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.