Povratak iz raja...

28.11.2020.

Morski i ja opet smo proveli tjedan dana zajedno u predivnoj Rijeci. Da vam pravo kažem od tog divnog grada vidjela sam vrlo malo jer smo po cijele dane bili doma i uglavnom smo provodili vrijeme u krevetu.

Rijeku već dobro poznajem, kupati u moru se nismo mogli pa sam uvijek nešto skuhala (ručak za dva dana hehehehe...). Zajedno s Dragim, spekla kocke od sira a ostalo vrijeme proveli smo u velikom krevetu. U detalje ne idem, samo ću napisati da je bilo strasno i romantično a kad sam odlazila napravila sam nekoliko slika. Evo ih:

Čekanje na gradski bus kod škole...




malo pješke preko Korza...






morski ne može bez ludorija hehehe...



ovaj puta skroman ali ipak lijepo okićen bor...


Sve smo bliže kolodvoru...





evo i kolodvora...


jedno drugog slikamo...


sjedim u busu i tužno gledam svog Voljenog...


krenuli smo, još jedan pogled s busa na more...


...pa i na Rijeku.


Volim te ljubavi moja! Hvala ti na svemu i jedva čekam da se opet vidimo...

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.