Kad ćemo se napokon opametiti?

10.11.2020.

Morski i ja smo po horoskopu bikovi i savršeno se slažemo. Samo što sam ja ipak malo tvrdoglavija od njega...nekad je to dobro ali često i nije. Dakle, zavisi od situacije.

Da smo oboje bikovi dokaz je tome što se često ponašamo...hm, kako bih to točno opisala? Eto, pronašla sam pravu riječ - bedasto ali pozitivno bedasto, bar mi tako mislimo.

Ma neću vas puno dosađivati s govorancijom jer smatram da nas jako dobro poznajete, zar ne? Samo da dodam...za ove slike ispod postoji realna mogućnost da nas se djeca odreknu ako saznaju da sam ih objavila hehehehe. Ma samo se šalim, bar se nadam hehehehe. Uostalom, bilo je i gorih slika s nama.



U jedno sam sto posto sigurna, da smo se kojim slučajem tada sreli s djecom, pravili bi se da nas ne poznaju, hebiga hehehehee...

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.