D R D O L

25.10.2020.

Ovih dana (kao i uvijek) prisjetila sam se svih mojih dragih kojih više nema na ovom svijetu. Gledala sam albume i zamislila sam se čim sam ugledala majčinu sliku na kojoj je izgledala zdrava i poletna iako je uvijek imala problema s plućima (tuberkuloza a kasnije embolija pluća). Umrla je dosta mlada u 59-oj godini života.

Uvijek mi je bilo zanimljivo ići s njom, kao dijete, kod frizera a gledati kako joj frizerka formira kosu u drdol (tako se zove frizura koju ima na slici). Bome nemam pojma kako se takva frizura kaže na hrvatskom.

Frizerka je spretno oblikovala majčinu crnu gustu kosu, onda ju je dobrano nalakirala tako da je izdržala majci na glavi skoro tjedan dana. Bila sam joj zavidna i obećala sam samoj sebi da kad odrastem da ću i ja imati takvu frizuru.

Ja i sestra znale smo se jako ljutiti na majku jer nas uvijek ona sama znala šišati a mi smo željele dugu kosu. Za nas je to bila prava mora čim je majka uzela škare u ruke i počela nas šišati.



Nema više moje majke, a bome nemam ni ja takvu frizuru nit ću je ikada imati...ali nikad se ne zna, zar ne?

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.