Djeca Japana

20.10.2020.

Osobno ne poznajem osobe koje ne vole djecu ali znam da ima i takvih, na žalost. Što se mene tiče ja sam ovisnica o djeci. Sviđa mi se njihovo razmišljanje, njihove nepodopštine, njihovo pametovanje i sve ostalo. Nije mi uopće teško spustiti se na njihovu razinu i igrati se s njima.

Upravo zato objavljujem ovaj post sa slikama djece iz Japana koja su me istinski oduševila i raznježila:

"Ponosno čuvamo svoju tradiciju..."



"Odakle ste vi??? Baš čudno izgledate..."



"Dokle ćemo sjediti? Mi bi se igrali!"



"Gladna sam idem jesti suši..."



"Teta, kad ćemo izaći, mi bi na tobogan!"



"Upravo takav sladoled sam htjela..."



"Idem po svoju kanticu koju mi je ovaj čudan striček uzeo!"



"Tata, zašto me slikaju ovi čudni ljudi?"



"Moja mama ljepše izgleda od ove čudne tete"



"Hram baš nije blizu, moram malo odmorit"


h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.