Incident u busu

04.10.2020.

Prije tjedan dana kad sam krenula busom u Rijeku kod mog Dragog (Morskog) dogodio se jedan ružan incident. Taman smo krenuli iz Zagreba i kondukter je došao do jednog mladog para da im pregleda karte.

Nije prošlo puno vremena i glasna rasprava zaintrigirala je sve nas putnike. Nisam bila blizu pa nisam skoro ništa čula ali jasno je bilo da nešto s kartama ne valja. Jedino što sam dobro čula bilo je to da je kondukter ponavljao da im mora naplatiti novu kartu ili ih izbaciti uz pomoć policije. Nakon nekoliko minuta bus je stao uz cestu i sudionici incidenta izišli su iz busa.

Mi ostali putnici naravno nismo mogli ništa samo se nadati da će uskoro sve završiti pa da napokon krenemo za Rijeku. Iako nismo čuli vidjeli smo da je žena bila glavna u raspravi dok se njen partner jedva suzdržavao da fizički ne napadne konduktera.

Uskoro je stigla i policija vidjelo se kako se svi objašnjavaju i uz to policajci su pregledavali svu dokumentaciju izbačenih putnika. Na kraju je završilo negativno za putnike koji su morali ostati vani. Žena je bila shrvana, oči su joj bile pune suza dok je njen partner grlio i tješio.



Bilo kako bilo meni je bilo žao kako je sve završilo. Mislim da se dogodio nesporazum, nekako ne vjerujem da dotični putnici nisu kupili kartu. I ja kupujem kartu preko interneta ali zasada nikad nisam imala problema s time ali primijetila sam da su ih neki imali. Eto internet je jako dobar ali često zna uzrokovati neočekivane probleme.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.