Europski dan jezika

26.09.2020.

Ako niste znali sad ćete znati da se na današnji datum - 26.09. - slavi učenje što više jezika a zove se Europski dan jezika i to od 2001. godine na poticaj zastupnika Vijeća Europe. Na taj se dan slavi jezična raznolikost kontinenta s više od 200 jezika i dijalekata, 24 službena jezika EU-a, uključujući hrvatski, i tri pisma.

Jezik je sastavni dio naše svakodnevice, našeg života, naše komunikacije. Gdje se god nalazili, jezikom oblikujemo i izražavamo svoja razmišljanja, osjećaje, želje, misli i ideje cijelom svijetu i svima koji nas okružuju.

Od malena sam željela znati što više stranih jezika međutim to se nije ostvarilo na moju veliku žalost. U osnovnoj školi morali smo svi učiti samo ruski jezik. Kad se toga sjetim zaista mi dođe zlo jer već tada sam znala da nas lažu tj. da ruski nije svjetski jezik kako su nas uvjeravali učitelji.

Osim toga, u Češkoj strani se filmovi prevode na češki (dubbing) što smatram apsolutno blesavim jer to neprirodno zvuči, smiješno je i na taj način onemogućava ljudima da, slušajući neki strani jezik, da ga nauče...reklo bi se narodski da im sjedne u uho.

Upravo zbog toga što u Hrvatskoj umjesto dubbinga ima titlova pa se čuje strani jezik, mnogi znaju dobro engleski. Iako u Češkoj sada možeš birati koji jezik želiš učiti (sada neusporedivo više ljudi zna engleski nego prije) zbog dubbinga opet Češi zaostaju za Hrvatima što se tiče na pr. engleskog jezika.



Da sam ja u mogućnosti jednostavno bih zabranila dubbing kojeg koriste još dosta država u Europi pa i u svijetu. Mogu se samo nadati da će uskoro dubbinga nestati.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.