KRATAK ALI DIVAN SUSRET

09.07.2020.

Ovo vam moram napisati, htjeli vi to ili ne hehehehe. Dakle, idem ja danas frajerica u Konzum koji mi je pred nosom, napola našminkana i donekle počešljana i kupim ono što sam trebala i kad sam izašla čujem ženski glas: "Teuta!"



Stanem, dvije pune vrećice stavim na klupu i čekam hoće li se tko pojaviti i dok ja tako čekam razmišljam tko bi to mogao biti? Onda se jedno 50 m od mene pojavi zgodna mačka isto s vrećicama i maše mi.

Začas smo bile zajedno, ona je došla meni a onda smo počeli pričati. Tako sam saznala da je to blogerica "VAŽNO DA SI ŽIVA". Par puta smo se zagrlili, razmijenili brojeve mobitela i obećale jedna drugoj da ćemo se naći na kavi.

Iskreno mi je bilo drago da smo se srele i kad se ponovo nađemo onda će biti i slika. Doduše, računala sam s time da ćemo se jednom sresti jer blizu stanujemo jedna od druge. Mogu samo još dodati da ta divna blogerica koja mi je odmah bila simpatična preko virtuale ista je i u stvarnosti. Divna i draga osoba.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.