U zdravom tijelu, zdravi duh!

23.10.2019.

Kad ne vježbam doma ili na hodniku onda idem u šetnju od cca 6 km. Tura mi je uvijek ista. Nekad mi se ne da ali kad počnem hodati i gledati oko sebe odmah mi se raspoloženje promijeni tj. postanem sretna što sam ipak krenula.

Danas sam odlučila snimiti neke dijelove moje ture i objaviti ih. Najljepše mi je šetati na proljeće i u jesen. U zadnje vrijeme razmišljam početi i malo trčati. Ne želim pretjerati, onoliko koliko ću moći i svakako neću brzo trčati.

Najradije bih vozila bicikl ali kao što već neki znaju, pošto dugo nisam pedalirala bojim se gužve i prelazaka preko prometnica tako da za sada ništa od toga. Osim ako ne kupim bicikl s tri kotača. A sada slijede slike:

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.