Morski kao goli kuhar...

17.10.2019.

Kao i uvijek kad dođem Morskom brine se o meni kao o kraljici. Nema toga što ne bi učinio za mene. Naravno, to se odnosi i na mene tj. uzajamno si udovoljavamo i zajedno se zadovoljavamo i to na sve moguće načine.

Ovaj put je bilo ipak malo drukčije, moj je Dragi takorekuć kuhao gol, baš kao pravi goli kuhar a ja sam ga svako malo pljucnula po guzi hehehehe. On je meni pripremao ribe i hobotnicu a ja njemu kolače a onda smo se izležavali u krevetu mazeći se na svakakve načine.

Ne samo što ljubav prolazi želucem, kao što kažu pametni ljudi, već i fina hrana utječe na super seks. Ne vjerujete? Probajte.


Uvijek predivna Rijeka:



Kavica na Korzu u robnoj kući "RI":


Moj voljeni goli kuhar:


h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.