Kleopatra i Marko-Antonije

06.04.2019.

Za ovaj post dao mi je ideju moj blog-prijatelj Taango kad je u komentaru (u prošlom postu) napisao da sličim Kleopatri tj. Elzabeth Taylor.

Pa sam se lijepo primila posla i napravila od sebe Kleopatru a od Morskog sam napravila Marka-Antonija.

Moja slika obrađena u Photoshopu:


Ako kojim slučajem netko od vas ima želju da mu napravim posebnu sliku (od njegove vlastite ili po njegovom izboru) slobodno mi to navedite u komentaru pa ću vam ispuniti želju.

Izvorna slika:


P.S: Elizabeth Taylor je bila prekrasna žena s kojom se nitko ne može usporediti, ponajmanje ja, ali to ne znači da se ne možemo poigrati u Photoshopu, zar ne?

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.