Izgledaš k'o konzerva

04.04.2019.

Prija par godina posjetila sam u Češkoj svoju prijateljicu koju sam upoznala u osnovnoj školi. Znate na koji način sam je upoznala? Naravno da ne znate, gluposti pitam.

Jednom sam se sagnula i kako sam nosila uske crne hlače, pukle su mi na dupetu a pošto je Gabka (spomenuta prijateljica) živjela blizu škole išla sam s njom kod nje i njezina mi majka sašila rasporene hlače. Ok tako smo se upoznale i kasnije se družile sve dok nisam otišla u Hrvatsku ali i tada smo se povremeno viđale.

Nakon određenog perioda, koji je dosta dugo trajao, opet smo se vidjele i ona me dočekala s jednim smiješnim i čudnim komplimentom kojeg, do tada, nikad nisam čula: "Gle ti nje, ona je k'o konzerva...toliko je godina prošlo a ona uvijek ista!" - heheheehehe.

Dakle, poanta ovog posta je, kad vam netko kaže da izgledate kao konzerva to je kompliment a ne uvreda! I budite ponosni na sebe iako taj kompliment ne zvuči baš lijepo hehehehhe.


h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.