...šok za sistem...

petak, 16.01.2009.

...crtica iz svakodnevnice...

...Neprimjetno, pritajena, ispružila se ispod mene na ležaju. Svijetlo zelene boje, tamnih očiju, pomalo sasušenog tijela zadebljanog na sredini, dugačka malo više od metra. Primjetio sam ju tek kad sam se okrenuo...
...Uhvatio sam zmiju onako kako se zmije hvataju, odmah iza glave, palcom i kažiprstom. Ustao sam i promatrao ju, obješenu između mojih prstiju, kako me uzaludno, nervozno trzajući glavom lijevo, desno, pokušava dohvatiti zubima za prste...
...Ni za trenutak nisam pomislio da ju ubijem, naumio sam ju staviti u nekakvu flašu. NJOJ sam rekao da mi da nekakvu prozirnu staklenu flašu. Donosila mi je iz smočnice svakojake posude, teglice za pekmez i slične, ali niti jednu flašu sa užim grlom. Lagano sam popizdio jer me opet nije htjela poslušati i dodati mi što sam tražio, dok me je zmija grčevito pokušavala ugristi...
Probudio sam se, srknuo kavu koja me je već čekala na stolu, zapalio cigaretu i ispričao NJOJ što sam sanjao...

- 21:22 - Komentari (78) - Isprintaj - #