...šok za sistem...

petak, 04.01.2008.

...trenutak istine...

...Ok, pošla je i ta "leteća izmjena", brojku sedam zamjenila je osmica i sad svi očekujemo da se u novom simboličkom razdoblju nešto promijeni u našim životima, naravno na bolje. Izrukovali smo se, izljubili smo se, zaželili jedni drugima sreću, ljubav i blablabla. No, što si sami zaista želimo uglavnom ostaje skriveno u našim dušama. Ponekad zbog toga što se nemamo kome povjeriti, ponekad jer ne želimo da netko prepozna naše slabosti a ponekad i zbog toga da se jednostavno "ne ureknemo". Ali onda su pametni ljudi izmislili blog! I sad, što bi jedan deklarirano razmaženo - sebično - egocentrični - strelac - jedinac želio da mu se promijeni u novoj...

...o NJOJ: da uđe u sebičnu fazu, da se posveti i poradi na sebi. Nemrem ju više gledat kak se zanemaruje i satire zbog drugih. Djeca stvarno nisu više djeca ( 27 i 25 ), nemreš vječito kljucat za njima i stalno riješavat njihove probleme. Stvarno je dosta, ne želim i ne mogu više živjeti kak drugi hoće. Treba konačno shvatit da "radim da bi uživao a oni preživjeli" a ne da "ja preživim a oni uživaju". Uostalom, stalno sam tvrdio, a i praksa me je uvijek potvrđivala, da im ne činiš uslugu ako riješavaš njihove probleme. Puno veći pomak u njihovom odrastanju je nastao svaki put kad je tata lupil šakom po stolu i "srca kamenoga", rekao fakju, ne zanima me. Krajnje je vrijeme da se pokušamo opet "zbližiti" ili stvarno "nebu dobro"...

...o NJIMA: da se poožene, poudaju i "vuku u pizdu materinu iz mog života". Nemaju sobu nego imaju etažu. Ja dođem kod njih ne više od deset puta godišnje i to samo kad je nužda, kad nekaj potrgaju pa treba popravit. Poštujem njihovu privatnost i ne petljam se u njihov životni prostor ali je zato njihova glava svakih pol sata u mojoj kuhinji i mom frižideru. Koja jebena moja privatnost! Nema je! Najviše me može "ispizdit" kad uđem u kupaonicu a nekaj "nestane". Ak nemate kalodont, šampon, britvice, električni trimer za bradu, kupite si! Dućan mi je iza ugla, nema pedeset koraka! Kad vlovim onoga tko mi tiska kaladont kod otvora, nokautiral bum ga! Čim malo zatopli radim pregrade, montiral bum vrata ne sa kvakom, nego sa kuglom sa vanjske strane kuhinje i dnevnog boravka! Najljepše mi je kad odu na more, isti dan odem u nabavku, nakrcam friđ delicijama i svaki dan grickam po malo. Tri tjedna imam svega i sve je pod kontrolom...

...o SEBI: prvo lova, pa opet lova. Za mene je lova=sloboda. Zajebi ostalo, novac nije sve u životu al se njime sve može kupiti. Tko tvrdi drugačije je najobičniji naivac. Novac je sredstvo da bih dosanjao svoje snove, brvnaru podno Plešivice, povišenu "garažu" u kojoj će nastati drveni brod, desetak metara neke buduće slobode. I zato, nemojte mi spominjat neku imaginarnu sreću ili zdravlje. To je sve ogledalo nas samih, posljedica a ne uzrok. Za sreću i zdravlje se treba izboriti, ne možeš biti nesretan i zdrav, barem ne na duže vrijeme. I najvažnije, ne možeš drugom pomoći ako prvo ne pomogneš sebi...

...moto za NOVU: " jebeš sve ak nemaš s kim podijelit "...


- 19:37 - Komentari (54) - Isprintaj - #