Zvjezdani šapat Duše

srijeda, 17.11.2010.

Tamjana - Materijalizacija Kristalnog štapa





Autor slike: meni nepoznat



U zemaljskim mjerilima, skoro je moglo značiti mjesece, godine,desetljeća.Tako je i bilo.Nakon tri desetljeća lutanja, na kojima je iskusio i dobro i zlo, vratio se u maleno mjestašce.Hram je bio obnovljen.Nekadašnje drvo zamijenile su zemljane cigle, izvana i iznutra bio je ukrašen slikama mjesnih božanstava, a ono što ga je zapanjilo, bio je prizor svjetlucavih kristala kojima je bio ukrašen oltar.Uz oltar je sjedio svećenik, udubljen u meditaciju, a mirišljavi štapići sandala i tamjana ispunjavali su svetište. Svećenik je unutarnjim vidom primijetio došljaka, otvorio oči, i nasmiješio se Adiju.Ovoga puta, Svemir je ispunjavao i svećenikove oči.

-Učitelju, evo me na početku puta – izustio je Adi.Vraćam se odakle sam i krenuo – dobrostivo doda.Kroz sve ove godine lutanja,traženja, susretao sam mnoge duše, prohodao mnoge zemlje, možda bi netko drugi pomislio kako je život proveden u lutanju uzaludan, ali ja znam da nije. Koliko sam darovao, toliko sam primao,koliko sam svjetla širio,toliko sam i upijao.I sva znanja i iskustva koje sam stekao i proživio, mogu konačno sa riječi pretočiti u djelo.

-Učitelju - nastavi Adi, zbog toga sam se i vratio.Što vrijede puste riječi ako ih djelo ne krasi i ne osvjedoči njihovu moć? Sada, kada sam došao do ove spoznaje,osjećam se spreman preuzeti svu odgovornost i učiniti ono što znam da je moja duša odabrala kao životni cilj u ovom životu.Osjećam duboko u sebi,kako se sve dešava s razlogom, i kako je svaki moj korak do sada bio vođen unutarnjim vodstvom,ali mi u cijeloj priči nedostaje važan djelić.Vjerujem da sam stoga i usnuo san, u kojemu sam čuo Svjetlost kako me doziva.Dolazila je iz ovog hrama.


Na te riječi, svećenik se samo nasmiješio i započeo priču.

Neposredno nakon Adijeva odlaska, kroz mjesto su prolazili bogati trgovci.Karavana je bila prepuna blaga,od mirišljavih smola, zlata,začina do dragog kamenja svakojakih vrsta.Karavana je pripadala bogatašu, koji je odlučio hodočastiti do Svetog brda u susjednoj zemlji.Od obitelji je imao kćer jedinicu, čija je koža bila prekrivena ranama nepoznatog uzroka.Do sada je obišao pola svijeta u potrazi za lijekom, te mu je još jedinu nadu predstavljalo Sveto brdo.Svećenik je saslušao njegovu priču, a obzirom na znanje o kristalima, ponudio je lijek u obliku eliksira .I bogataš i kćer su se složili kako će isprobati još ovo liječenje. Nikada do sada svećenik,osim u snu, nije vidio toliko dragog kamenja na jednome mjestu.Bilo ih je obrađenih,neobrađenih, velikih i malih
grumena,zamućenih,bistrih.Odlučio se za tek iskopane, neobrađene.Pročistio ih je vodom iz bunara,neke ponudio mjesečini, druge izložio sunčevom svjetlu.Uredno je sve posložio na omanji oltar,zapalio tamjan i posvetio ih uz mantru.Ono što je znao, bilo je to, da sve od srca ponuđeno Bogu ,dobiva moć ozdravljenja. Eliksir je spravljen i ponuđen bolesnoj djevojci.Kroz dva tjedna, počeli su se pojavljivati prvi znakovi ozdravljenja.Koža je svakim danom poprimala zdraviju bolju, rane su polako nestajale,i od nesretnog bića postala je najsretnija osoba na svijetu.
Bogataš, u želji da se oduži svećeniku, dao je obnoviti hram, izgradio je još jedan bunar, a umjesto zlata, svećenik je zamolio da mu ostavi nekoliko neobrađenih kristala.Jedino mjesto koje nije bilo obnovljeno, bio je komadić zida u hramu, na kojemu je bio oslikan kristalni štap.Uz to su se neki ljudi iz karavane odlučili nastaniti u mjestašcu, a među njima bilo je i nekoliko klesara.

Poslušavši ovu priču,Adi je pristupio oltaru i po prvi puta prepoznao Svjetlost iz sna.Kristalno kamenje onako neobrađeno, ponuđeno Bogu, upijalo je u sebe sve vibracije poslane od srca.Sve zahvale, svaku molitvu, svaki oproštaj.U tom trenutku postao je svjestan smislenosti svega postojećeg, a tihi šapat konačno je izrekao tako željene riječi – Sada i ovdje! Djeluj!

Rad na Kristalnom štapu potrajao je nekoliko godina.Adi je prvo morao izučiti klesarske vještine i obradu kamenja,zatim je naukovao kod kovača koji je bio vješt u izradi noževa i mačeta, da bi na kraju iz svijeta ideja uspješno materijalizirao Kristalni štap.

Svećenik nije dočekao rođenje štapa.U meditaciji je tiho i s osmjehom na licu prekoračio u drugu dimenziju.Tamjana je bila među prvima koja ga je dočekala svjetlosnim zagrljajem.

Adi je Kristalni štap stavio na oltar.Svoj dio zadatka uspješno je odradio.Međutim, nedostajao je još onaj poseban dodir,koji će štap inicirati za svrhu koja mu je namijenjena.

Tihi šapat, najtiši do sada,ispunio je Adijevu dušu.Znao je što mora uraditi.

Nježno je uzeo Kristalni štap u ruke i ponudio ga Božjoj duši.Energija, najsnažnija koju je iskusio, preko njegovih ruku se pretočila u kristale, ispunila cijeli štap vibracijama iscjeljivanja.

Štap je iniciran za opće blagostanje, svih živih bića kao i planete Zemlje.

Ne postoje zapisi o načinu na koji se koristi Kristalni štap.Naime, štap posjeduje snagu da svojim vibracijama sam privuče iscjelitelja koji će ga svrhovito koristiti.Kada je Adi kroz meditaciju upijao Svjetlost, bio mu je darovan i taj uvid.Pogled u buduća vremena.

Nakon nekih sedamdesetak godina mirovanja, Kristalni štap će biti aktiviran.

U tome trenutku, njegovu dušu je obgrlila Svjetlost najsjajnija do tada, prelazak je bio trenutan i bezbolan. Adi se našao u Nebeskoj knjižnici, maleni dječak sa početka priče.Da, Adi i Tamjanin Učitelj, jedna su duša.Tamjana toga nije bila svjesna,upravo ovog trenutka ta spoznaja ju razbuđuje.Shvaća, kako joj je u prvoj ulozi duhovnog vodiča, upravo Učitelj bio Učenik.Pomažući njemu, pomagala je sebi, učeći njega, sama je bila podučavana.I istoga trenutka znala je kako joj slijedi nova poduka.Ovaj put će djelovati samostalno.Učitelj će biti najtiši promatrač.

Nova igra započinje…

Nastavlja se….




Dragi prijatelji i posjetitelji bloga


Moja prijateljica Jasna Vukić, napisala je krasnu knjigu za djecu Čarobna šuma, pa ako ste voljni kupiti knjigu djeci kao Božićni poklon možete pogledati slijedeće linkove.Cijena knjige je samo 30kn.


O knjizi Čarobna šuma


Ulomci iz knjige Čarobna šuma


Također, kao učiteljica, pokušava nabaviti jeftiniji kopirni uređaj za školu u kojoj radi, tako da bi svaka povratna informacija o tome dobro došla,možda poznte kakvog donatora koji bi bio u mogućnosti darovati uređaj,u svakome slučaju, svaka ideja dobro dođe.Ako netko od vaših prijatelja ili poznatih radi u školi,probajte im ponuditi ovu knjigu,tko zna gdje će se vratašca otvoriti.


Ako nekome projuri kroz glavu kakva dobra ideja, na koji bismo način još mogli pomoći,napišite mail ili meni ili nju kontaktirajte na brojeve telefona

Jasnica Vukić
Sekirišće 30
49223 Sveti Križ Začretje
Tel. 049 228 013 / 098 937 96 58






Topli pozdrav svima i hvala unaprijed na dobroj volji uz svjetlosni zagrljaj:)>

- 08:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Opis moga Bloga

Linkovi

Izvorna mudrost



  • Ne možeš taknuti cvijet
    a da ne uznemiriš zvijezdu


    Francis Thomps






    Pogledaj u nebo i pjevaj
    jer sunce i za tebe
    besplatno sja


    Podijeli svoj kruh
    bolje će prijati
    Podijeli svoju sreću
    i postati će veća

    Volim nebo
    u tvojem srcu.
    Hvala za sve za što
    ne nalazim riječi

    I ti si jedan od anđela
    koje Bog šalje u svijet
    da usrećuje ljude
    da posve tiho,
    ali iz dana u dan
    sade cvijeće sreće
    u živote
    zaboravljenih ljudi


    Phil Bosmans





    Ljubav je jedino blago
    koje se umnaža dijeljenjem

    Mi smo anđeli
    samo sa jednim krilom;
    možemo letjeti jedino
    ako se zagrlimo


    Bruno Ferrero






    Ljubav je jedina sloboda na svijetu
    jer tako oplemeni duh
    da ni ljudski
    ni prirodni zakoni
    ne mogu promijeniti
    njegov smjer


    Halil Gibran


    Svatko je savršeno savršen

    Osho






    Baš kao što rosa pomaže
    rastu cvijeta
    tako i unutarnja
    i vanjska ljubaznost
    potiću rast prijateljstva


    Paramahansa Yogananda





    Rekao sam drvu badema
    brate, pričaj mi o Bogu
    i gle, badem je procvjetao


    Sv. Franjo



    " Ne vjeruj zato što je to mudrac rekao,
    Ne vjeruj zato što je to uobičajeno mišljenje,
    Ne vjeruj zato što je to zapisano,
    Ne vjeruj zato što je to prorečeno,
    Ne vjeruj zato što netko drugi to vjeruje,
    Ali vjeruj sam onom što si sam prosudio da je istina."


    Budha





    Tko ne zna, a ne zna da ne zna
    opasan je, izbjegavajte ga!

    Tko ne zna, a zna da ne zna
    dijete je, naučite ga!

    Tko zna, a ne zna da zna
    spava, probudite ga!

    Tko zna i zna da zna
    mudar je i slijedite ga!

    Konfucije



    ZAMISLI




    Zamisli da nema raja
    Lako je ako pokušaš
    Nema ni pakla pod nama,
    Samo nebo je iznad nas,
    Zamisli sve ljude
    kako žive za danas...

    Zamisli granica da nema,
    Učiniti to teško nije,
    Razloga za ubijanje i umiranje nema,
    Nema ni religije,
    Zamisli sve ljude
    u miru kako žive...

    Da sam sanjar, možeš reći mi,
    No ja nisam jedini,
    Jednoga dana, nadam se, postat ćeš i ti,
    Kao jedan, svijet će živjeti.

    Zamisli posjeda da nema,
    Ako možeš, to me čudi,
    Potrebe za pohlepom i gladi nema,
    Samo za bratstvom svih ljudi.
    Zamisli sve ljude
    Cijeli svijet kako dijele...

    Da sam sanjar, možeš reći mi,
    No ja nisam jedini,
    Jednoga dana, nadam se, postat ćeš i ti,
    Kao jedan, svijet će živjeti.


    Preveo:Vedran


    Autor:John Lennon




    Ne možemo činiti ništa veliko - samo male stvari s velikom ljubavlju

    Majka Tereza





    Stvari ne vidimo onakvima kakve jesu, nego onakvima kakvi smo mi

    Talmud






    Za duhovno putovanje postoji samo jedan kraljevski put...ljubav

    Ljubi sva bića ; to je dovoljno

    Postoji samo jedan jezik - jezik srca

    Postoji samo jedna rasa - rasa čovječanstva

    Postoji samo jedna religija - religija ljubavi

    Postoji samo jedan Bog - On je sveprisutan


    Sri Sathya Sai Baba




    Ljubav je izvor mira
    Bog je izvor ljubavi


    Isus