27

ponedjeljak

travanj

2009

8.Riječki polumaraton (dan kasnije)

Jučer je održan 8.Riječki polumaraton na kojemu je sudjelovao veliki broj natjecatelja,a uz njega i tradicionalna utrka najmasovnijeg karaktera u Hrvatskoj "Homo si teć".
Na riječkom Korzu se okupio veliki broj ljudi i to je bio praznik trčanja u pravom smislu riječi.
Na startni znak krenula je poveća skupina dugoprugaških natjecatelja prema Preluci gdje je bilo okretište i natrag prema Korzu.
Krenuo sam laganim tempom (4,58 min./km) tako da sam na 10 km imao vrijeme 49 min. nakon toga ritam mi opada,ali na Krnjevu s obzirom na nizbrdicu se opet pojačava tako da sam utrku završio s rezultatom 1:48:02 što je gotovo identično vremenu na polumaratonu u Velikoj Gorici u ožujku ove godine.
Na cilju me je dočekala grupa navijača - učenika naše Gimnazije koji su sudjelovali u utrci "homo si teć",a kasnije i snimili moj ulazak u cilj,Poslije utrke smo se zajedno fotografirali..
To mi je ovoga puta bilo draže nego ostvareni rezultat u utrci. U ovom slučaju rezultat je u drugom planu.
Ovim putem zahvaljujem učenicima na podršci.
Možda se neki od njih okrenu i dugoprugaškom trčanju.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.