Slučaj Severina.. by Rudarka

24.01.2024.

Za početak - na društvenim mrežama gdje se pojavljujem - prijavljenja sam svojim punim imenom i prezimenom. Ne skrivam se iza lažnih profila. E sad, to ima i svojih mana... no

Upravo sam na kratko ostavila jedan komentar na stranicama koje spominju najnoviju odluku suda da se Severini, po enti put oduzme skrbništvo nad djetetom. Mali je već 10+ godina. Hm. thumbup

Što sam ja komentirala - ovdje ću otvoreno napisati - rekla sam da se slažem da je sramota u našoj zemlji oduzeti skrbništvu nad djetetom majci (pogotovo što se radi o ocu iz druge države i statistici gdje su majkama odzeta prava samo u teškim kriminalnim i/ili psihičkim stanjima - to nije pisalo).

No, isto tako sam spomenula da je gore spomenuta majka - ako ćemo po objavama s društvenim mreža - već više od dva tjedna na odmoru na drugom kraju svijeta. Ako je mali s njom - pitanje je zašto ne ide u školu. Što sam htjela naglasiti - i sama daje povoda socijalnim službama da negativno misle o njoj. bang

Hebiga - to je karma javnih osoba. U nekom trenutku žude da budu poznati, viđeni i komentirani, a u drugom im je to breme. rolleyes

Tu sam negdje shvatila da će moj komentar, koliko god bio pozitivan jer sam naglasila da se i dalje ne slažem s odlukom da se dijete oduzme majci (ne govorimo o imenima nego o principima) - biti dočekan na nož. I izbrisala komentar. namcor

Prvo da komentiram gore navedeni slučaj - otac prebogati Baja iz susjedstva može platiti - pa sad svi govore i sumnjaju da je platio socijalnu, sud, školu (navodno ravnateljicu)... ja bih provjerila koliko je on fizički bio u RH (u kakti svojoj kući u centru Metropole) i koliko onda ima prava na sudjelovanje u odgoju djeteta.

Drugo, majka poznata estradna zvjezda (što je je - moramo reći istinu smijeh) kojoj je kruh pjevanje u večernjim terminima, putovanja i kako bi to narod rekao - neuredan život.

S treće strane radi se djetetu koji ulazi u pubertet i koji će - vjerujte mi imam vlastitog iskustva - u tom trenutku ludila učiniti sve da mu bude lakše u životu (čitaj: ne odlazak u školu, ne učenje, ne - svega što se sjeti). Ovakve sudske nedosljednosti neće pridonijeti njegovom zdravom odgoju. Znam da to nije naš problem, no, nekako ti teško kad čuješ da stvari ne valjaju... rolleyes

Što ću na kraju reći - bez obzira na moje opservacije vezane uz gospođu Vučković, ona je ipak majka. I ja sam majka. I baka. I svi smo na tvojoj strani Seve. hrvatska

Ahoj od Rudarke

<< Arhiva >>