Nezaboravan doček nove.. by Rudarka

05.01.2022.

Koliko vidim na društvenim mrežama, a bome i na blogu - svi si nešto želimo super, hepi, da nam bude para, klope i igara... i tako uđesmo (da li je ovo pravilno na bilo kojem jeziku?) u novu 2022. godinu.... naughty

Ali kako... rolleyes

Uglavnom, nekoliko dana prije famoznog dočeka nove pozvali nas kumovi u goste. Dobri smo si mi s tim kumovima. Čak dapače, nekoliko puta u prošlosti dočekali novu s njima (naravno, u B&B varijanti - ipak nam se ne putuje 60+ km u gluho zimsko jutro). I bilo je odlično - uz veselo društvo, čak i međunarodne viceve, klopicu, laganu muziku... kak se već šika. party

Pa smo naravno pristali. nut

I tu nastaje zaplet. Stižemo mi naoružani francuskom salatom i kolačima (domaćica nije od nas tražila ništa, no eto... neš ti balkanskih običaja... njami). Čak je Rudarka pronašla neku šljokičastu tuniku (nažalost za punu cijenu) kako bi imali i onaj wou efekt dočeka nove. cerek

Stižu i njihovi kumovi. Poznamo ljude. Nije da sam oduševljena, noo... nova je. Bit će super smokin

I njihovi frendovi. Nama nepoznati ljudi. Žena jelte neka lokalna faca. Na prvu - sve pet. Ugodno i simpatično. Rudarka još uvijek više - manje opuštena. Uz malo vina... fino

Doduše, da se vratim skoro na početak - zovem ja kumu prije polaska i pitam ima li u kući čaša za šampanjac/pjenušac - jok. Stiže Rudarka sa svojim čašama i flašom rashlađenog pjenušca (ne onog za 9.99 rolleyes) i nagovara ukućane na otvaranje istog. Pjenušac se tako i tako pije kao aperitiv. Nitko ne pristaje, pa se Rudarka baca na traminac... smijeh

Da skratim priču, u jednom trenutku krene biranje muzike na mobitelu (koji je direktno spojen sa ogromnim zvučnikom). I sad red onih nekih srednje-bosanskih (Halid je za njih kamilica), pa žene, zagrijane nakon klopice i pića krenu u ples..A bome i moji kumovi i muški dio ekipe.. headbang

Pogledavamo se Guzda i ja i došaptavamo - bi li policajci shvatili našu želju o povratku kući uz određeni postotak (promil) alkohola u vozača? burninmad

Šta da vam velim na kraju? Ako mi tako usrana bude cijela godina, natopljena pjesmama koje nikad nisam čula u životu (majkemi) i bez omiljenog pjenušca - fak. Bolje da nije ni došla. puknucu

I sve vam svima najbolje.

Ahoj od Rudarke

<< Arhiva >>