Godišnji izvještaj by Rudarka 2021

12.12.2021.

Kao što moji dugogodišnji blogoprijatelji znaju - negdje u ovo doba godine pišem izvještaj i želje za buduću godinu. naughty

Azo dakle - korone se nismo riješili - kao što smo mislili prije godinu dana. Hebiga. blabla

I dalje se nose maske, i dalje (recimo trenutno Austrija) traju lockdown-i, i dalje je sve više - manje nesigurno... barem što se tiče zdravlja. I šire. headbang

Što je meni donijela ova luda godina? Kao prvo - poklopile su se neke karte i konačno zarađujem lijepu svotu (eura) na temelju svojeg znanja. Kako je to početkom godine lijepo rekla moja prijateljica - ne gunđaj, sjediš u dnevnom boravku i zarađuješ više nego svi mi ostali zajedno. pjeva

Drugo, bez obzira što sam gunđala da usred ljeta planiramo putovanje na neki (pusti) grčki otok - ispao je to lijep provod. Doduše, dio ekipe je bio super, dio ekipe standardno naporan, no što je tu je rolleyes.... kad bolje razmislim, išla bih ponovno i slijedeće. Doduše, na neki drugi otok. Barem toga Grčka ima na pretek... thumbup

U golfu - Guzdinoj i mojoj zanimaciji - moram napomenti da nisam ni blizu mojem nadražem super sportašu (jelte Guzdi, ne onom poznatijem nut), nooo... trudim se - svakim danom ide bolje. Obišli smo nekoliko zanimljivih lokacija čim smo se dokopali Covid putovnice - osim Savudrije, Brijuni, Hence National Golf & Country Club u Mađarskoj, Mokrice u Sloviniji.... smijeh

E da, jedno od najvažnijih događaja u ovoj godini je bilo rođenje naše male, prelijepe, preslatke unučice! Reći ću samo da je djevica po horoskopu. I da su druga vremena ne bih imala toliko vremena da joj se posvetim. Zato - ne gunđajte. Svako zlo za neko dobro... kiss

Naravno, nije sve tako ružičasto. Stalno balansiramo od plusa do teškog minusa. Stalno neka drama oko/na poslu. Stalno netko nešto traži, a ne možeš odraditi.... kao i svima ostalima u ovoj lijepoj našoj. I šire. Tako su nas valjda karte označile. Sve je to život...

I sad ono ključno za ovaj post: Što si želim u slijedećoj godini?

A što ja znam. Sve je tako ludo. U trenutku kad misliš da nema izlaza, nešto se novo desi što ti se u nekim "normalnim" vremenima ne bi nikad desilo... i krene na bolje.

Isto tako, ne mogu zanemariti da je sve tako krhko. Uključujući zdravlje (ne, osim našeg kućnog antivaksera Nasljednika koji je nedavno prebolio Covid, nismo biti niti u izolaciji, a kamo bolesni). Tako da ne znam što bih mislila. No, što je tu je - tako je i većini ostatka svijeta. Pa je glupo da se sad mi bunimo da nam je loše...pjeva

U ovom smo trenutku trebali biti na jednom lijepom egzotičnom mjestu. No, karte se nisu poklopile. Što ne znači da na put nećemo za par mjeseci. Treba imati cilj! party

Ps. I dalje si želim onu Tiffany narukvicu. I avionsku kartu za .... što dalje to bolje. Samo da je toplo more. cerek

I da - karte za slijedeći novogodišnji koncert u Beču. Onaj u 2023. smijeh

Aloha od Rudarke

<< Arhiva >>