Horoskop by Rudarka

31.03.2020.

Horoskop, pogotovo po tjednim i mjesečnim ženskim časopisima mi je jedna od najdražih razbibriga. Kad je onako - malo gori - jelte neki retrogradni mjesec ili slični nagovještaj smaka svijeta, onda si mislim - ma nije to za mene. To je za one druge nesretnice što čitaju. Kad je pak odličan - pet zvjezdica, ljubavi, para i napredovanja (odaberite slijed kako vam je najmiliji), onda si mislim - ma to sigurno piše samo meni i samo za mene. naughty

Uglavnom, mislim si ja - kako je sad, u ovo vrijeme izolacije, nekretanja i ne odlazaka u radnu sredinu (više od 65% preljuba se odvija sa kolegama na radnom mjestu zujo) teško napisati suvisli horoskop.

Na primjer (citiram iz jednog nam omiljenog tjednika):

"Stari znanac ili kolega priznat će da gaji veliku simpatiju prema vama" - pa molim vas - kako će me kolega i/ili znanac pronaći ovako zabarikadiranu u četiri kućna zida.pjeva

Pa onda ima još:

"Nakon vikenda blisat ćete entuzijazmom i pokazati se kao suradnik na kojeg se može računati u delikatnim situacijama" - no da, moram priznati da ovaj virus, u kombinaciji sa potresom, zagrebačkim gradonačelnikom i još par sitnih retrogradnih neugodnosti možemo smatrati delikatnim situacijama. rolleyes

Sva sreća da mi posao ide super:

"Šefovi će pohvaliti vaš doprinos, no u ovom razdoblju teško možete izboriti bolje radne uvjete" - e ovdje moram pohvaliti sastavljača horoskopa. Ne može biti bolje objašnjeno sveukupno stanje pućanstva. Doduše moram biti malo zajedljiva i spomenuti da mi se baš nešto šefovi ne javljaju u posljednje vrijeme. Tješim se da i oni imaju posla preko glave.

Sve u svemu, pitanje je što će slijedeće objaviti. Pretpostavljam da se ekipa dovoljno izvještila da piše lijepe riječi s kojima se svatko može poistovjetiti. Bez obzira da li mu je kuća izgorila ili krava puši (kao u onom jednom prastarom vicu).

Toliko za danas. Uz rudarski sretno, voli vas vaša Rudarka fino

Ps. Stavila sam oznaku Zdravlje. Malo sam se dvoumila sa onim Sex/ljubav ili Humor. Hm.

<< Arhiva >>