Kako preživjeti samoizolaciju - šest naputaka by Rudarka

20.03.2020.

Vrijeme je da se i Rudarka javi. Zar ne?

Odluke vezane uz nametnutu samoizolaciju i rad od kuće:

1. Budilicu staviti na 8:00 i redovito se ustati.

2. Izaći iz tzv. pidžame - obući grudnjak i "finu" majicu. Tajice ostaju. zubo

3. Nakon kave i slušanja Ubi et Orbi od strane kriznog stožera (9:00h) primiti se posla. Napomena: unaprijed si zadati projekte/zadatke za taj dan. Pročitati mailove. Odgovoriti na mailove. Treba zaraditi plaću. cerek

4. Obroci se jedu prema rasporedu: doručak, ručak, voće, večera i eventualno - kasna večera blabla.
Nema klope kao za normalni vikend - jedeš skoro pa stalno, piješ skoro pa od jutra, spavaš u bilo koje doba i onda sve ispočetka. yes

5. Alkohol se pije ne prije 17h. U radno vrijeme - čaj. party

6. Vježbanje (nabavila bućice od kilu) ili duža šetnja obavezni. thumbup

Da se razumijemo - ne mogu reći da se baš strikno pridržavam svih gore navedenih naputaka. Ipak ovo nije kuća njemačke kancelarke.

No, moram priznati da sam još prije dva tjedna uvela obavezno skidanje obuće kod ulaska u kuću (gosti naučeni na ulazak u cipelama) i pranje ruku. Pa radilo se o gostima ili domaćima. mouthwash

No, da sam kao i mnogi drugi blogeri - do sada oprala sav veš, očistila ormar s tzv. dokumentacijom (čitaj: drangulijama koje nikome ne služe), spremam se napraviti veliko pospremanje u ormaru sa cipelama (čitaj: netko će dobiti hrpu mojih lijepih, no neugodnih za nošenje cipela, a ja ću otkriti da posjedujem i neke na koje sam potpuno zaboravila kao jedne sandale koje nisu vidjele Vijetnama nut).

I da - što sam si obećala u ovo vrijeme dodatnog slobodnog vremena:

- završiti stručni rad (nešto na čemu sam radila godinu dana, pa stavila na stranu) tj. knjigu,

- naučiti Taj Chi (nikako da mladi susjed koji se time bavi u mjestu gdje studira bude doma dovoljno dugo da mi pokaže barem osnove)

- pojačati muskulaturu i ne udebljati se (nisam baš tako naivna da mogu razmišljati o skidanju kila)

- pročitati još koju knjigu (oni Skandinavci i dalje čekaju neko moje ludo raspoloženje da krenem i vidim da li mi se uopće sviđaju)...

Eto. Ima tu planova. Vidjet ćemo kako će se situacija razvijati. Kao što vidite nisam spomenula učenje talijanskog (kao Maja Šuput), no ne bi bilo naodmet ponoviti lekcije, uljučujući sve zadaće iz talijanskog što nisam napisala, kao ni kukičanje oliti helkanje po domaći. A koliko vidim po portalima, celebrity smišljaju svakakve gluposti. rolleyes

Stay tuned.

Voli vas Rudarka kiss

Ps. Ne znam zašto, no nitko ne spominje korizmu i odricanja. Halo?? naughty

<< Arhiva >>