Rudarski osvrt - nogomet i političari....

16.07.2018.

Moram skrušeno priznati sam i ja - Rudarka pogledala sve naše tekme pozorno, a i dio ovih drugih. Odnosno, utakmica više nego svih prijašnjih europskih i svjetskih prvenstava zajedno. Nekako me uhvatilo ludilo kao i cijelu naciju, no to nije neko čudo... hrvatska

Ali da se malo vratimo na promociju Hrvatske, a pogotovo nam vrlih (skoro napisah poljoprivrednika nut) političara.

Ovaj put im nije uspjelo u punom iznosu putovati i boraviti u Rusiji na naš račun. Barem se tome nadam. Ako su pametni nisu se usudili naplatiti dnevnicu i avionske karte, barem ne javno i službeno. Jer sam sigurna da će novinari iskopati takvu crticu. I to očekujem od njih. thumbup

Kako smo sretno prošli kvalifikacije, tako su se počele podizati apetiti vrlih nam političara. Doduše, nekako mi se čini da je najbolje na tome radila vladajuća grupacija, dok su ovi drugi po redu još uvijek u rovovskom stranačkom ratu s neizvjesnim ishodom. Šteta. A tako su se lijepo i oni mogli ogrebati o malo pozitivnog vala što nas je sve oplahnuo ovih dana. Ccc rolleyes

Nekako su i ovi politički ridikuli utihnuli. Pa gdje su nestali? nono

I kao šečer na kraju - najpoznatija predsjednica na svijetu.

Što jest, jest - to se ne može osporiti. zubo

Kako je prvenstvo odmicalo - a i predsjedničini manevri po svlačionicama, VIP ložama i avionima odmicali, tako se nisam mogla odlučiti da li mi se to sviđa ili ne.

S jedne strane je lijepo kad ti je predsjednik države veseo, zagrijan za sport, sportaše, pobjedu i to sve skupa u pozitivnom tonu. Čak mi se i dopalo što je prekršila nekoliko pravila ponašanja u VIP zoni (na četvrfinalnoj utakmici). Tu sam još bila na njezinoj strani. sretan

U nastavku je premijer i njegova elita, osim one simpatične zgode na aerodromu kad se neka američka (kanadska?) turistica zabunila i željela slikati sa predsjednikom sabora - misleći da je premijer, dok je uvalila mob Prime ministru. cerek - ostala nezamijećena. Neš ti lagano pretile političare s navučenim sportskim majicama i rekvizitima preko bijelih košulja. no

Moram priznati da mi je jučerašnji "spektakl" sa suzama, grljenjem svih koje je dohvatila (smatram da bi stisak ruku francuskim igračima bio dovoljan) i vrhunac lov na pehar i saginjanje i ljubljenje zlatne kante nešto što ne mogu progutati.

Smatram da to nije smijela učiniti. lud

Bez obzira što je to sve skupa sakupilo lajkove diljem svijeta, meni se ne sviđa i točka. Žao mi je, ali neke stvari su jučer prešle granicu. Doduše, francuski predsjednik je isto tako na onoj kišurini pratio njezine manevre, pa grlio - doduše svoje igrače.....

Pretpostavljam da ju je ponio zanos, no tu ne govorimo o gospođi Kitarović već predsjednici države. Osobno smatram da u određenim trenucima treba odraditi titulu koju u tom trenutku nosiš/obnašaš, a ne vlastito ime i vlastite afinitete, ljubavi, strahove ili uvjerenja.

Eto. Toliko od Rudarke,

Uz rudarski sretno - kako bi rekli u Alanu Fordu - Šifili! thumbup

Go Croatia! hrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

<< Arhiva >>