Visinske pripreme...

03.12.2017.

Obično se javljam nakon putovanja. E ovaj put će biti drugačije... nut

Zapravo je sve počelo još početkom ljeta. Guzda, kao "igrač" jednog od adrenalinskih sportova, ponudio je luudi plan o odlasku u jednu od zemalja toplijih krajeva usred zime. Wou.. smijeh

Naravno, to se poklopilo sa planovima i nekih njegovih mlađahnić kompića, noo... nitko nije savršen. rolleyes

E sad - ideju sam prvo odbila s napomenom da je preskupo. Njemu je to sve zvučalo jaako jeftino. Yeah right, ako spavaš na plaži... blabla

Uglavnom, na kraju smo/se odlučila za jednu od turističkih agencija koje su po željama (hotel s klimom i wifi i još ponešto sitnica) ponudile nekoliko opcija, tako da smo na kraju, nakon provjere ponuda oblikovale (o daj - teta iz agencije i ja naughty) putovanje.

I sad se polako približilo vrijeme da se počnu pakirati stvari. Odjednom mi se - kao klasičnom freak control-u otvorilo hrpu dodatnih pitanja. Odnosno zadataka.

Vize i ostalo je odrađeno. Check... sretan

A onda ostatak.

Kao pravo - koža. Shvatila sam tek nedavno da ovako bijela ko sir odlazim na mjesto gdje je +30 i piči sunce. I to praktički od trenutka izlaska iz aerodromske zgrade. Fak.

Tako da sam potražila u selu gdje trenutno radim solarij. Malo su me čudno gledali, no ne može se biti Maja Šuput bez borbe. thumbup

Jučer sam bila na pedikuri i farbanju nožnih noktiju. Ipak oblačim sandale. smokin

Onda hrpa onih sitnica - lijekovi protiv diureje, mala pakiranja lakova, pasti za zube i sličnih drangulija bez koje jedna žena ne može. Ma, piše da se sve da kupiti i na drugom kraju svijeta, noo... nono

Još nisam došla do trenutka pakiranja ljetnih stvari. Doduše, prije par mjeseci kad sam spremala iste u više dijelove ormara pokušala sam dogovoriti sama sa sobom što bi trebala ponijeti na put, a što ne. Tako da već imam neke planove. zujo

Da skratim, sve je u niskom startu. Nadajmo se da će sve ići kako sam isplanirala. Zaželite mi sreću na putu. wave

<< Arhiva >>