Fakof Mr. I.

07.11.2017.

Konačno ufatilo Todorića. Odnosno, sam je odlučio kad i gdje će se predati. I sad će se opet raspredati o njemu uzduž i poprijeko. No, to mi ne smeta. Da je bilo tko od nas zamračio toliko para... headbang

U međuvremenu njegovog skrivanja smetalo me što su nas od jutra do večeri zasipavali njegovim postovima, mudrim mislima i prepariranjima svekolike zajednice. Pa je tako dotični postao glavna blogerska faca. Halo? burninmad

Ispada da prije, a bome valjda niti poslije neće biti blogera u ovom našem mikrosvijetu. Uključujući i svepaštetastog (sori, ali brate iskačeš u svakom selu, osim mome, ali to nije do tebe no) Kruleta.

Pisalo se već i prije o prvim blogerima, pa bivšima, pa sadašnjima, pa i onim selebovima što su s nama izdržali do prvog u mjesecu, pa o predizbornim političarskim postovima što su nam se ulizivali (doduše, osim jednog thumbup) do trenutka izborne šutnje....

Ne mogu reći da sam u posljednjih nekoliko godina preaktivna na blogu. Doduše, bilo je davnih dana kada je izlazio po jedan post na dan dobrih desetak, a možda i više mjeseci. No, i dalje se osjećam članom ove naše zajednice i mrsko mi je kad se o nama piše i govori u negativnom kontekstu.

A sad se svima diže kosa na glavi oko spominjanja blogova i blogera kao takvih.... e moj Ivica. Fak off.

<< Arhiva >>