Ljeto i badići....

21.06.2014.

Danas je kakti prva dan ljeta. Nadam se da će i to kakti toplo i sunčano ljeto konačno stići. fino

E sad. Ovo ću ljeto, kao i prošlo i ono prije ovog provesti više - manje kod kuće. Kao i većina, da ne velim skoro pa svi Hrvati koji nisu nasljedili nešto sitno "morskih" kvadrata.

O da. Radim ja, radim. Ode plaća na hranu, energente, nešto kredita, vozački (pripreme za sweet 18 su započele odavno thumbup) ... ehhh... rolleyes

Ne velim da nema poziva od prijatelja i rodbine, no osjećam se prestaro da se guram u minijaturni toilette nakon nečije velike jutarnje nužde, idem na plažu kad domaćini smatraju da treba... nut

U cijeloj toj priči me živcira nešto drugo. Trenutno se kroz sve ženske časopise provlače prilozi o badićima i ostalim morskim drangulijama. Mislim, halo? lud

Osim što skoro pa nitko od nas ne ide na more, isto tako teško da će odvojiti (novih) tristo, petsko, en-to kuna za novi badić. Pogotovo onaj za tisuću i sitno. Eee... baš bi mi taj stajao kao saliven. headbang

Ne velim da ne treba ubosti neke nove sandalice, pogotovo neke koje se mogu nositi na posao. Kao i neki ljetni haljetak. smijeh

No, one grozomorne dugačke prozirne krpe koje uglavnom nitko ne nosi - mladi šetaju po moru goli ili polugoli (dovoljan je šorc i neka stara poluraspadajuća majica), one/mi pak "stare" (pardon - u najboljim godinama zubo) ipak oblač(imo)e nešto što nije toliko prozirno. Jer i tako žele sakriti godine + genetiku. I ne vježbanje po naputcima Renate Sopek. zujo

Anyway, fućkam ja na priloge od desetak stranica što nam preplanule brazilske super-manekenke (uz dodataka fotošopiranja) pokušavaju uvaliti pod naj in. Kao da bi to na nama stajalo isto tako dobro?

Da prostite, dotične bi mogle i u komadu kuhinjske krpe otići na plažu. I izgledale bi fe-no-me-nal-no.

Mi zato ostali noge u lavor i buć... party

Ps. Ne sekirajte se, svi ovi naši poznati selebovi će isto tako kao i mi ostali - ako se nađu par sati na moru ili nekom wou hotelu (zbog gaže, a što drugo?) opaliti selfi i uvjeriti novinare da se cijelo ljeto provode na nakon pre-kra-snom mjestu... lud

<< Arhiva >>