Brendirano...

15.06.2013.

Reče neki pametan čovjek kako nije dovoljno bogat da kupuje jeftine stvari. Tako nekako. thumbup

Doduše, u jeku recesije i svih ovih sranja u Lijepoj našoj kojoj blago sumnjam da je uzrok europska i svijetska recesija već kradež određenih struktura, nisam sigurna koliko možemo pratiti ovog gore mudrog čovjeka. naughty

Anyway, i Oprah je davno spominjala da što si stariji(a) to moraš nositi finije (čitaj: skuplje) stvari. Jer ne priliči gospođama (sve su u tim godinama gospođe, pa čak i stare cure zubo) da nose neke jeftine krpe s placa ili nedajbože kineskog dućana. no

Tako se i ja povodim za tim postulatima.

Naime, postala sam prestara da se razbacujem po tzv. rasprodajama pa da u žaru borbe i krvavih očiju kupujem kakti "super povoljne ponude" jer je neka krpa, koju uopće ne trebam i ne stoji mi nikako, a kamoli dobro, spuštena za 30 - 50 -70%.

Majke ti - što znači popust od sedamdeset posto? Pa onda nas gule do jajnika ako si mogu tako nešto priuštiti.

No, ne brinite, niti u jednom hrvatskom dućanu ne možete naći nešto što je od inicijalnih npr. 100 kn palo na 30. Što bi bilo onih početnih sedamdeset posto popusta. Eto. rolleyes

Uglavnom, počastila sam se u Dubrovniku jednim ugodnim cipelicama poznate marke s modernim trakicama oko gležnja. I gle vraga - jedna je trakica kraća, a na drugoj cipeli osjetno duža. Damn. Pa zar se tako nešto može desiti?

Znam da i te famozne (skupe) cipele režu i lijepe - u ovoj priči nisu Mara i Bara već neki Jin i Jung ili kako bi se već na kineskom, tajvanskom ili turskom mogle zvati dvije tete što za sitnu paru rade u tvornici, no ipak se očekuje određena razina kvalitete kod tih tzv. brendiranih oliti skupih stvari.

Ili je Rudarka opet postala francuska sobarica? nono

<< Arhiva >>