Mljekari...

25.02.2013.

Danas sam opako nabrijana na razrnorazne ljudske gluposti. No, zadržati ću se samo na "mliječnoj aferi".

O kej, kupci mlijeka (oliti Dukat, Meggle i nešto sitno ostali) su mrtvi - ladni otkantali otkup mlijeka. Što i nije u redu. Onako - iz neba pa u rebra. no

E, sad me zanima - koji su uvjeti otkupa i da li famozni kancerogeni sastojak i u kojoj se mjeri nalazi u njihovim međusobnim ugovorima. Drugo, ako su u nedopuštenim omjerima - svaki osnovnoškolski kemičar zna da se umješavanjem "dobrog" i "lošeg" smanjuje postotak ili promil dotičnog sastojka. Ne?

Onda slijedeće - ministar famozno obećava otkup istog mlijeka - super. Bolje išta nego ništa. No - onda ti isti mljekari traže još - jebiga, oni bi svu paru jer sada traže i proglašenje elementarne nepogode. eek

Tu mi sad nešto nije jasno. Kakve veze ima zaražena hrana (jer je navodno u probavni trak nesretnih kravica ušlo kao hrana) s elementarnim nepogodama?

Isto me zanima odakle hrana stočarima? Ako im je to uvalio kupac mlijeka aka Todorić i ostali, ne znam zašto se mljekari ne izbore da dotični i preuzmu famozno mlijeko, bez obzira što će s njim učiniti. Čisto ne vjerujem da su svi mljekari sami uzgojili hranu koju papaju dotične "Milke". I da je pola Lijepe naše ugroženo i tretirano tolikim otrovima. Ako je pak ova činjenica točna - zašto mi (oliti porezni obveznici) moramo snositi njihove greške?

Ima tu još: zanima me da li su ti isti mljekari predali porezne kartice i da li uopće plaćaju poreze na dohodak (koji je umanjen za poticaje!)?

Možda sve ovo zvuči jaako zločesto i sad će me napasti svi koji svoj kruh zarađuju na selu. No, ja samo tražim odgovore - razumne i temeljene na činjenicama.

O famoznom korištenju mlijeka kako bio-goriva prvi put čujem iz usta eminentnog nam ministra poljoprivrede. Što je previše - previše je. headbang

Sva pljuvačka sranja izbrisat ću iz komentara brzinom munje!

<< Arhiva >>