Wellness - iz prve ruke...

01.02.2013.

Pretpostavljam da većina vas nikad nije (a možda niti neće) imati priliku da se opusti u tzv. spa ili wellness centru, tako da ćete sada dobiti informacije iz prve ruke! smokin

Svaki put kad vidim one krasne slike ili spotove hotela s mnogobrojnim zvjezdicama pustim slinu na te neke hollywoodske tretmane. I na kraju mi se želja ostvarila. Doduše, ne baš u nekom hotelu... sretan

U sklopu poklona vezanih uz uspješno završen akademski status dobih i poklon - bon za posjet jednom takvom zagrebačkom centru. Nije se meni baš išlo, no što je poklonjeno - red je i konzumirati. Pa makar i u posljednji trenutak.

Uglavnom, jedva smo uspjeli definirati datum i vrijeme (očito su prebukirani), te je stigao i taj dan. Objasnili mi da ponesem badić i to je sve. Naime, dobih spa tretnam od 2 sada opuštanja uz korištenje bazena i raznih sauna, te na kraju pola sata masaže. Ja sam doduše htjela odmah uskočiti u ovo posljednje, noo što se mora, nije teško... naughty

Čim sam stigla, presvukla se u badić i zaogrnula dobivenim ogrtačem - krenusmo u kratak obilazak. Ovdje vam je bazen, tu se uključi bućkanje ovakvo, tamo onakvo (ono drugo nisam ni shvatila što radi), pa ovo je ova sauna, pa ono ona, pa tu se perete, tu je hladan čaj, tu vodica... nut

Sve je bilo haš-haš, tj. tiha muzika, polušapat, polumrak...

Na ležaljkama se nalazilo nekoliko prosjedih muških osoba koji su uglavnom knjavali. Tu si pomislih - uf, šta ja tu radim... rolleyes

Krenuh u istraživanje - malo vodice pod tušem, pa u bazen (voda mrvicu prehladna za jacuzzi, ali idealna za plivanje, bazen duljine oko 10-15 m), pa ladan sokić...

Gledam na sat - a ono prošlo tek dvadesetak minuta. Damn. Što ću sad? A ništa, morat ću u saunu zagrijat kosti. zubo

Tu sad nastaju problemi. Preporuka tete s početka priče je da se u saunu ide gol (tj. zaogrnut dobivenim ručnikom). Ali avaj, s obzirom na mješovitu skupinu nepoznatih osoba to i ne izgleda tako idilično. Svako malo ti nečija guzica prođe pokraj očiju. Ne, nije meni bio bogzna kakav bad, no sigurna sam da bi moja jedna prijateljica propala u zemlju od same pomisli da se skine u badić, a kamoli da kombinira opciju sa - bez badića...

Poslije sam se hladila, pa opet grijala, pa obukla, pa skinula, pa pojela jednu jabukicu i nezaslađen hladan čaj, meditirala (teško reći što to kod mene znači, no uspjela sam u polumraku prolistati neki ugostiteljski specijalistički časopis u kojem je ministar turizma Bajs nut).

Masaža je bila o kej. I Rudarka i teta maserka su bile oduševljene da mogu komunicirati. yes

Uglavnom, ne mogu reći da mi nije bilo dobro. Doduše, malo dosadno (nisam shvatila da mogu sa sobom ponijeti mobitel kao jedan gospodin što se igrao s istim), ali osvježavajuće.

Drugo, nakon plivanja, bućkanja, saune i masaže bila sam umorna kao pas i jedva se dovukla doma. To se valjda očekivalo od wellnessa, zar ne??

Spavala kao beba. cerek

<< Arhiva >>