Masterchef

10.12.2012.

Razmišljam koliko sam pratila prošlogodišnji kuharski show Masterchef, no čini mi se da sam ih pod kraj serije (posljednjih nekoliko tjedana) ipak gledala...

I koliko se sjećam prošlogodišnjih kandidata - nitko od njih nije ni u jednom suludom trenutku spominjao kako nešto ne zna, nikad čuo ili nikad radio ništa... hm.

A ovi ovogodišnji kandidati. Ludo. nut

Em nikad čuli za Japance, pa nikad za Kineze, pa kolači - alo??? headbang

Ja kuham godinama. Doduše, s obzirom da mi baš ne daju doma eksperimentirati (psuju čarobnog Golog kuhara čim se odmaknem od utabanih dugogodišnjih jela), mislim da definitivno nisam tip Alexx-a i ne smatram se dostojnom prijave na ovaj kulinarski show.

No, da svaki pošteni amater, a pogotovo onaj koji se prijavi u famozni show nije prošao - barem u teoriji - kroz neke stvarno osnovne kuhinje i naravno - slatkiše....

A ne ovi tutleki koji se otvoreno hvale kako ne znaju razdvojiti žutanjak i bjelanjak (trenutno na tv) do onog Palfija koji kakti stalno nešto gunđa, stalno je on puno bolji nego što ispadne i stalno... grr... rolleyes

Sjećam se one prošlogodišnje cure što je ispala nekoliko tjedana prije - kako je ta super radila kolače, a u onom "slastičarskom" duelu (gdje je osvojila imunitet) se čudila kako je tako dobra - jer eto - to nije predmet njezine kulinarske uske specijalnosti. Predobro. A mala je bila luda za indijskom kuhinjom i baš ju je bilo gušt pratiti.

Pa i pobjednik - Šime je bio odličan. U svim područjima kulinarstva. Naravno, mali je nenadmašiv s ribetinama, no i sve ostalo je bilo na nivou. fino

Znam da su prošlogodišnji kandidati bili ex-kuhari i bivši ili sadašnji vlasnici ugostiteljskih objekata, no nitko od njih nije bio profi kuhar. Ovi su mi - da prostite - kao pobrani s ceste...

<< Arhiva >>