Mobbing...

05.07.2012.

Opet jedna teška tema u ova teška vremena. Ovdje mislim temperaturno. A i općeglobalno. Hm.

Svi mi, radni ljudi mislimo sve pozitivno o borbi protiv mobbinga, od onog nadrkanog i retardiranog šefa koji vrišti, prijeti (otkazima) i maltretira svoje djelatnike do onih perfidnih dodira i lascivnih viceva koji pozivaju na - ma bljak. I onda se digne dotična žrtva kao Ivana Orleanska (doduše, sve mi se čini da se radi o nekoj luudoj ženi, no to sad nije naša priča)....

I sad - nađete se u nekoj od gore spomenutih situacija, naravno kao žrtva i sad bi vi istjerivali pravdu. Još veći hm.

Ako želite kakvu takvu budućnost, eventualnu karijeru i napredak nema šanse da o gore spomenutim situacijama beknete ikome. Jer ste odmah i mam obilježeni. Skoro kao najgori neprijatelj vašeg vam predragog preduzeća koji vas hrani. I vašu majku, potomke ili samo priležnike....

Doduše, ovdje mogu navesti i situaciju u kojoj je moja kolegica prijavljena kao mobbing baba aždaja jer je od gospodične (primljene u firmu preko deebele veze) sa završenim društvenim fakultetom (psihologija ili tako nešto) upućena na rad i radne zadatke teške industrije tj. tehnologija koji su debelo iznad poimanja dotične. Pa se gospodična osjetila ugroženom. Hm.

I da - zašto sve ovo?

U određenom sam se trenutku javila na mob. I moj se predragi kolega toliko izvikao da imam jedno desetak svjedoka o nemilom događaju. rolleyes

Kad sam dotično deranje - ma čak nisam prijavljivala, već više komentirala sa njegovim izravnim nadređenim, a mojim kolegama - oni su me uvjeravali da je dotični malo neurozan zbog vrućine. A nije mu prvu puta da se dreći na mene. Prestrašno.

A u pič mač. Volim kad me moji kolege uvjeravaju da je nekome nešto oprošteno jer se - eto - malo više opustio (npr. uz alkohol) i da je to situacija za oprostiti. headbang

Ne. Meni nije ništa od toga dostojno opraštanja ili zaboravljanja. Bez obzira na alkohol. Makar se u ovoj situaciji ne radi o tome. Već o nekim drugim frustracijama, ali nije vrijeme i mjesto da pojašnjavam.

I da, da se razumijemo, i ja popijem. I ja radim sranja (doduše ne na poslu). Ali ne očekujem oprost. I basta. no

<< Arhiva >>