Holy i još malo bivših i sadašnjih ministara...

08.06.2012.

Već sam pisala o tome kako mi se osobno (i totalno subjektivno) ministrica zaštite okoliša ne sviđa - zbog svoje pojave grozno našminkane ženske osobe. Čak mi i čudan odabir odjeće nije toliko smetao. Doduše, što se tiče posla - a saznala sam (iz prve, ili se to veli druga? ruke) da je korektna osoba, štaviše - visoko-obrazovana žena koja je kvalitetno odrađivala svoj posao i prije nego je postala ministrica.

Uglavnom - sada je pitanje - kome se i zašto "popišala" te je iskrsnuo famozni mail koji ju toliko diskriminira da je odmah dala ostavku. Da sad ne spominjemo Primeministra koji je - ni ne trepnuvši - u slijedećih pola sata pristao na ostavku. Halo? nut

Zar on stvarno misli da smo vesla sisali?

Doduše, kako je to maloprije Guzda komentirao - mi smo ljudi koji žive učmali život - uopće ne gledamo niti jednu sapunicu. Pa stvarno prestrašno. rolleyes

Uglavnom, sigurna sam da pitanje povećanja cijena plastičnih vrećica nije u pitanju. Kad u dućan dođeš bez onih famoznih platnenih (nikad ih nema u torbi kad ti trebaju no), ma platit ćeš to plastično smeće i da košta medeka, a ne samo nekoliko lipa (makar sam sigurna da im je proizvodna cijena ispod desetak lipica).

Da li su u igri plastične boce? Čak mislim da niti to nije. Jebe se političarima za sitnu raju koja kopa po smeću i peca boce lijenih ljudi što iste ne vraćaju, već završe u kantama.

Sve što se dalo smuljati oko boca - to je već davno odrađeno. To što se možda neće moći na sudu ništa dokazati - eee - bracko moj, to je zasluga dobro plaćenih advokata koji brane bivšeg ministra, nekoliko ravnatelji pojedinih agencija i nešto sitne raje... burninmad

Uglavnom, zanima me što je to nekome obećao Čačić, a da mu se suprotstavila svojim principima sad već bivša ministrica. Pa joj je lijepo namjestio pušku. Kladim se da je nešto takvo u igri. Ipak nam je prvi ministar među jednakima stara lopina. Dokazano.

I da - kad ga u Mađarskoj osude - baš me zanima da li će dati ostavku ili će mu i tu biti krivi neki drugi? Jadne žene koje su se stvorile ispred njegovog auta. I samo da se zna - nisu mu to prvi stradali koje je pregazio. Nažalost. I to nam je ministar. Hm. headbang

<< Arhiva >>