Opatija...

12.05.2012.

Vratila sam se.

Kako je to primjetila moja prijateljica - osvježena. O da. Kako je dobro pobjeći od svega. Tu i tamo se javiti doma, pitati za ocjene ("ispravila sam jedinicu jer tebe nije bilo da kvocaš o učenju"), kućnog ljubimca....

Naravno da se radilo. Slušalo i pametne i one malo manje. nut

I družilo sa kolegama. Sretalo neke stare poznanike.... sretan

Provela sam i jednu svečanu večeru u Kristalnoj dvorani. Ne mogu reći da nisam očarana tom starom zgradom i atmosferom u njoj. Predobro. No, neke druge lokacije su me malo razočarale. Tako je to....

I kavica (o kej, ja pila pivu naughty) na Wagner terasi. Još jedan od pogleda na onu moju listu naj, naj... thumbup

U Hemingway baru sam bila i prije. Kao prvo - ne kužim zašto je tako razvikan kad ima pogled na parkiralište? To valjda gledaš svojeg limenog ljubimca i svršavaš?? Hm.

No kad u pola noći puštaju Stavrosa i slična sranja osjećala sam se kao na setu "Pod lipom 35". Mislim. rolleyes

Kupila sam si i rođendanski poklon - Guess novčanik! Tako sad imam poklon i ujedno suvenir iz Opatije. cerek

<< Arhiva >>