Zašto nas političari smatraju glupima...

22.01.2012.

Mrzim kad političari od nas prave budale. Npr. zastrašivanje što će se desiti ako ne uđemo u EU. Ma da, smak svijeta tako i tako.No, s obzirom da je danas dan odluke, ne želim o tome pisati. Prekasno za moj "europski" post.

No dobro, vratiti ću se na nekoliko bombastičnih izjava naše nove vlade - prva je ona kako kinezi žele investirati u našu željeznicu. Mislim halo?

Riječ investirati znači dati pare, novce. Sigurna sam da su kinezi mislili riječ obnoviti, izgraditi, šta li već učiniti s našim zastarjelim željezničkim voznim parkom i pripadajućim kilometrima i kilometrima tračinica, ali da to mi platimo. Hrvati. Čisto sumnjam da bi itko na svijetu želio uložiti u nešto što se zna da je neprofitabilno, čak dapače jaako neekonomično. Barem u ovom našem slučaju Hrvatskih željeznica. Baš me zanima kad će opet isplivati neka sranja ili moramo čekati neku grozomornu nesreću da se to desi.

Koliko ja znam, željeznica je, kao uostalom i poštanski biznis, nešto što je teško profitabilno, te vlade sufinanciraju njihov rad jer su to područja od strateškog državnog interesa. Čini mi se, a vi me ispravite ako se varam, da su sve željeznice u Europi državno vlasništvo.

Prema tome, teško da će nam bogati kinezi plaćati mastodonta od željezničkog sustava, sa svim mogućim prednostima i manama socijalističkog načina rada (zavisi tko gleda s koje strane) kako bi na mala vrata ušli u Europu.

Drugo, oni famozni rusi i jedina nam državna kompanija koja transportira naftu. Sirovu. No da. Lijepo si je to Čačić smislio. Uvaliti rusima našu najprofitabilniju državnu tvrtku za sitnu paru i dobru pinku. Hm. I to naravno preko noći. Ako je već odluka da se nešto tako prodaje, onda to lijepo ide na objavu prodaje, pa nadmetanje. Pa tko da više...

Ima još - famozne izjave još famoznije ministrice zaštite okoliša, između ostalo i o ukidanju naknada za povrat ambalaže tj. plastičnih i staklenih boca. Kao prvo - tu smo naknadu mi u startu platiti, znači, nije da nam država daje nešto ekstra. Samo vraća što smo dali u trenutku kupnje dotičnog proizvoda u boci. To što neki novce bacaju u smeće, pa to neki drugi pokupe - u ovoj priči nema veze.

Konačno su nam svi potoci, kanali i grabe uz ceste očišćeni od sveg tog smeća (koji se može reciklirati), i sad bi oni sve vratili na početak. Nakon što su neki zdipili para i para - ako se sjećate, na početku je povrat bio sve moguće ambalaže s područja šire nam bivše države. Tek se nakon dobrih pola godine uvelo da boca mora biti kupljena u Hr., imati oznaku da je plaćen povrat ambalaže da bi se isti mogao konzumirati.

A izjave o tome kako će u upravnim i nadzornim odborima sjediti (tj. valjda se misli i nešto raditi) samo oni direktno postavljeni tj. političari, a ne stručnjaci. O tom po tom što neki nisu bili stručnjaci. Pa mislim...

Nemojmo se zavaravati, i bivša vlast je odabirala podobne, no barem je bila pristojna pa to kamuflirala "stručnošću". Neki su čak i bili stručni u određenom području za što su bili izabrani. Ovako nam nova vlast pljuje u lice i ceri nam se. Kao da riječ političar znači sveznajući, a mi smo tupa i glupa raja...

Sve u svemu, svaki dan kad slušam vijesti neka me nova izjava vladajućih zabezekne. Samo me zanima dokle će sve to ići... headbang

<< Arhiva >>