Lumperaj vikendom: kao u dobra stara vremena..

11.09.2011.

Osim što mi je na poslu kenja do jaja i ne vidi se kraj obavezama, već se one, svakim novim sastankom uvećavaju kvadratnom jednadžbom, a ja kao prava štreberica zapravo uživam što mi daju toliku odgovornost i stvarno želim odraditi sve što su mi uvalili, posla ima i doma. I to preko glave. Svi bi jeli, obukli čiste stvari, a bome se ni kuća ne čisti sama od sebe. eek

Drugo, ovaj jebeni dizajn me totalno izluđuje jer više ne mogu od prve naći neke moje drage blogere jer se naslovnica mijenja brzinom munje, pa sam totalno pregažena nakon što uletim na blog nakon recimo 18, 24 ili 48 sati...

Treće, jučer/danas smo se luudo proveli na koncertu Prljavog kazališta, što je uključivalo potoke pive, nešto malo hot dog-a (dečkima se nije mrdalo od strateški odlično odabranog mjesta - oma do bine bočno šank s hladnim Panom nut), a bome je i Bodalec u jednom trenutku pjevao samo meni. cerek

Jer sam u neko doba, skačući sa Najdražom (doduše, što njoj kako deset godina mlađoj to taman pristaje bez obzira na muža i dijete u višim razredima osnovne thumbup), te arlaukajući stare pjesme iz svoje mladosti svratila pozornost dotičnog frontman-a i na našu stranu bine. naughty

O da, čuda tehnike rade i na selu, pa je Najdraža uslikala mene i njenog muža, te oma bacila na Face kao bombu "moj muž i prijateljica aka ljubavnica ulovljeni na XX jesenima". Općepoznata je činjenica da su dotične manifestacije već više puta bile mjesto gdje su se potajni ljubavnici javno pojavljivali, na opće zgražanje obitelji, (bivše)žene i šire društvene zajednice. smijeh

Doduše, danas je njezina majka like-ala s komentarom kako joj je drago konačno vidjeti zeta u dobrom društvu. zujo

Večer oliti jutro je završilo na techno party-ju na kojem se konačno pronašla Najdraža. Ipak smo ju više puta vukli na isto mjesto na dobre stare rokere, što je njoj ipak previše old fashion. Ipak je ona neka druga generacija. Nama je dotična glazba samo izazvala dobru glavobolju. Ili alkohol. Tko će ga znati...

I još malo za one zavidne: prekosutra odlazim na jedan dobar starinski kongres u neke toplice u Mađarskoj. Nadam se dobrom kupanju, iću i piću i naravno - novostima iz struke. Eto toliko. No, ne sekirajte se, pokušat ću se javiti... smijeh

<< Arhiva >>