Mobitel naš svagdašnji...

12.08.2011.

U posljednja dva mjeseca malo više telefoniram. Mobitelom. Neke moje prijateljice imaju teške životne izazove, i kako ću im pomoći nego (barem) uz lagani razgovor. Kako obično u tom trenutku nisam doma, a i tko još koristi fiksni telefon - moj se račun opasno povećao. Nije da je ne znam kako alarmatno, noo... zubo

Tako sam odlučila malo provjeriti mojeg operatera, pa pokušati dobiti neku bolju tarifu, te više razgovora za iste (ili manje) novce.

No dobro, ima onih famoznih reklama što ti skoro pa đabe nude telefoniranje, internet, ma samo što ne dobiješ i samog prodavača. Ako se sjetimo - takvi su bili i famozni švicarski krediti. nono Tako da o tim opcijama nisam uopće htjela razmišljati.

Što god rekli, no, na tržištu još uvijek imamo dva velika operatera i nešto sitnih malih. Ili kako god ih nazvali.

Kako meni treba dostupnost telefonom iz svakog sitnog kutka lijepe naše, kako želim bez problema odrađivati roaming i telefoniranje kad odem preko granice, te naravno i nazvati djecu kad god mislim da treba, ne mogu se osloniti na ove "sitne" ribe. Ujedno, želim zadržati i svoj broj jer mobitel imam već jako dugo, jer mnogi poslovni kolege (pogotovo oni strani) imaju taj broj i zapravo mrzim ljude koji svako malo mijenjaju brojeve moba. Takve obično ni ne upisujem u svoj imenik.

Dobra pokrivenost ne znači da iz centra većih gradova u Hr. možeš telefonirati, već da iz najveće zabiti, gdje žive samo tri bakice od kojih možda jedna ima mobitel možeš nazvati aka poslati poruku.

I tako ja malo prosurfam, pa čak i odem do mob-centra, te mi ugodna teta (doduše, malo je čudno izgledala jer joj je bio pokočen vrat rolleyes) ponudi nešto od trenutnih opcija. No kako se skupilo raje, tako je naš razgovor ostao nedorečen jer mi je bilo blesavo raspravljati o omjeru mojih prosječnih poziva prema mreži, izvan mreže te broj sms-ova kad nam je za vrat dahtalo još petero nestrpljivih...

Na kraju sam ipak nazvala i besplatnog operatera. Doduše, kao da se čuo s plaže, no čovjek je bio dosta pristupačan. Osim što mi je malo grubo rekao da će pretplata ići i kad mi telefon bude u ladici (ne zna čovjek s kim razgovara naughty), tek mi je on objasnio kako moji besplatni pozivi u nekoj od pretplata i nisu tako besplatni. Odmah mi je izdiktirao određene formule s kojima mogu lako izračunati da li mi ta neka pretplata uopće treba ili je ova moja trenutačna najbolja opcija. Što je zapravo i ispalo kao točno.

Što sam htjela reći? Na kraju ispada da mi je jedini način smanjenja računa da prestanem pričati. Na mobitel. nut

<< Arhiva >>