Godišnji...

11.01.2011.

Vrag je to s godišnjim - čovjek ima svakojake planove, kad ono... nut

Prvi put sam danas otvorila oči tamo negdje oko 7 i nešto sitno, pa me Guzda uvjerio da sam na g.o., pa sam drugi put škicnula na sat negdje prije 9, pa sam si onda ja mislila kako sam na godišnjem, pa se samo trepnulo - i voila - skoro pa pola jedanaest. smijeh

Ma, sram me, sram... rolleyes

I onda prva (jutarnja?) kava - kad tamo već podne. Vrag ga nosi, ali vrijeme brzo prolazi... prespavaću taj svoj mini - godišnji.

Da si ne mislite - nije Rudarka naivka - ugasim lijepo zvrndanje na službenom mobu, pa nek zovu do mile volje... poslije samo provjerim što je zvao, zašto je zvao... zubo

E da, bila sam jučer na kavi u Sisku. Danas je bio plan - kava u Slavonskom Brodu, no nešto se spojebalo u Guzdinom službenom planu, ali mi je još obećana i Mađarska (ili Austrija, ali tamo mi se ne ide). A lijepo smo danas mogli šetati po Pećuhu... grrr...

Eto, nek vam rastu malo zazubice. cerek

<< Arhiva >>