Nedjeljni ranojutarnji mirisi iliti oda goveskoj juhici...

19.09.2010.

Volim kad mi kuća u rano nedjeljno jutro miriši po govedskoj juhici. Onaj fini miris toplog doma, s polu-pospanim ukućanima, pre-živim tvorom i kišom koja neprestano pada..

I baš sam si razmišljala da li to ima neke veze sa mojim djetinstvom, no, bez obzira što je i moja majka bila pobornik kuhanja finih juhica, ovo je miris koji sam ja sama stvorila unutar moje obitelji.

Naravno, trebalo je vremena da shvatim koji je najbolji omjer svih sastojaka kako bi juhica izgledala, imala okus i miris one moje majke ili moje svekrve. smijeh

Da skratim ovu priču, jer znam da ćete tražiti i recept. Uglavnom, za dobru govedsku juhicu potreban je komad mesa - po mogućnosti dio od rebara ili govedski krmić (s kostima). Ja uglavnom uzmem taj dotični krmić, tražim da mi ga presijeku popola, pa imam za dvije juhe.

Onda stavimo to meso u hladnu vodu i na vatru.

U međuvremenu očistimo nešto grincajga (2 manje mrkvice, 1-2 peršina, dio celera - ovisi o veličini, ako imate onaj veliki, uzmite samo malo, celer je jako aromatičan!, režanj češnjaka, manji luk, zeleno od peršina i celera), očistite i potrpajte u vodu s mesom. Malo soli, malo vegete, kuhanja jedno sat i pol, malo dolijevanja (jer voda isparava) - i eto vašeg govedskog temeljca!

U slijedećoj fazi, tamo negdje 15-ak minuta prije ručka odlijete u novu posudu juhu, povadite mrkvicu ili što već volite jesti i stavite u tu vodicu, zakuhate tako da dodate malo začina ako vam je potrebno, malo rezanaca (onih uskih - za juhu).

Dobar tek! cerek

Kategorija posta: Umjetnost!!

<< Arhiva >>