Sex u sto lekcija... i više!!

03.08.2010.

Već dugo nismo o sexu. Ajde da malo - u nedostatku pametnijih tema - razglabamo o učestalosti sexa u hrvatskoj populaciji. zubo

Don Ante Baković (gdje se skrio taj lik? blabla) bi bio sretan. Doduše, u slučajevima kad dotični akt ne omane - oliti kad se napravi / stvori / rodi novi Hrvat i dotični velečasni je sretan. U protivnom - mauna. fino

Anyway, da vam čujem - gdje, kada i koliko upražnjavate bračne dužnosti i oni drugi - jelte -purly Sex (van braka, prije braka i mimo braka naughty)??

Sve je počelo još popodne na kavi - dođe frendica na kavu i pohvali se kako su muž i ona, na popodnevnoj siesti uspjeli konzumirati the Sex nakon dugo dana (tjedana) apstinencije. Inače - spavaju u sobi zajedno sa svojom jedininicom 11-godišnjakinjom, pa noćne smjene, pa menge... uglavnom - vrijeme brzo prolazi, želja je prisutna, a gaze ih rokovi... rolleyes

Doduše - muž (riba po horoskopu) bio je zgrožen ovakvim "javnim" ispadima svoje žene (bik) - horoskopska kombinacija mojih roditelja i mojeg brata vlastitoga - Suzette - to se valjda voli??? (btw blizanac i riba su nespojivi znakovi, no mi se još uvijek ne damo - imaš komentar na to??)

Mi smo iskusili, nakon pustih godina garsonijera, jednosobnih stanova i spojenih soba (još uvijek volim da su vrata od Mala-ine sobe otvorena, pa zlu ne trebalo i hipoglikemije mogu priskočiti u pomoć u svako doba noći), mi smo se navikli na tihi Sex. Stisnemo zube i - udri... smijeh

Pa i kad smo ostali sami, jebiga, godine drila čine svoje - nema tu urlikanja, ni vešmašine nut...

Ajde, rukavica je bačena - da čujem vas! I da - Riba slavni fakeru - ajmo, isprsi se u pravom sočnom komentaru!! I da ti i mi cure / žene vjerujemo!!! smokin

<< Arhiva >>