Dobro jutro + dobro večer!

18.05.2010.

Sjećam se dana kad sam se redovito javljala u ovo doba....

Osim što je dan šugav kao i svaki drugi unazad nekoliko tjedana i samo što nam (opet) nebo ne padne na glavu (kako je to Hogar Strašni govorio)...

Osim što mi je sva roba nekako "pofajtana" od ove silne vlage u zraku i sama sebi smrdim...

Osim što je i naše preduzeće dostigla recesija, pa nam ukinulo...

Osim što me boli glava od južine...

Dobro vam jutro!! Valjda će ipak dan donijeti neke radosti, makar u mikro količinama... zujo

Update: Stigoh i do toplog kućnog praga... kiss

Glava? Ne boli. smokin

Posao? Maratonski sastanak, no pošto je bilo i konstruktivnog fight na više jezika istovremeno (nemojte me ni pitati kako i zašto nut) čak sam i uživala... smijeh

A bilo je i nešto sunca... zujo

<< Arhiva >>