Muška moda i ostale pi*darije...

29.04.2010.

Vele danas ujutro (prije sedam sati!) na mojoj omiljenoj radio stanici (Kako li samo mogu biti tako budni i toliko puno brbljati tako rano? zubo) o prilogu jednih dnevnih novina od ravno pedeset i dvije stranice o "muškim stvarima" tj. muškim željama...

I sad slijedi nabrajanje - moderna odjeća, brzi luksuzni auti, skupi satovi, gadgeti oliti kompjutori, mobiteli... i fino vino.

Ovo sve prije priznam - definitivno stvari na što se muški pale. Jes da svaka ta "sitnica" teži brat bratu 10.000 - 100.000 (ne zavaravajte se - ojra, ne jadnih recesijskih kuna!). Ali faking fino vino - jebemu. burninmad

Kao da smo mi žene glupe plavuše ili jeftine kurve, pa pijemo samo zagorski tudum. Beli. no

Nakon toga sam počela razmišljati o našim ženskim sitnim željicama - haljinice, cipelice (ako nisu od najmanje 2.000 kuna ne vrijede nut), razvikana šminka, parfemi, kremice što pomlađuju ...

Jebiga, sve smo mi krvave ispod kože, pa volimo barem gledati slikice po jeftinim modnim dodacima ili skupim časopisima, ako već ne i kupovati...cerek

Ruku na srce - gdje bi si netko koji vodi tako običan život kao većina od nas obukao tu neku skupu toaletu u kompletu sa preskupim cipelicama (ne, ne D&G i Gucci su mi uglavnom kić na kvadrat) kojima je cijena proporcionalna udobnosti istih?

Nit' smo pozvani na Story celeb party, nit na krstitke kod poznatih nogometnih faca, nit na elitno vjenčanje čak ni lokalnog seoskog tajkuna, a kamoli šire...

Što me podsjetilo kako bih se morala spremiti na moje selske svatove - lokacija je premještena u još veću selendru zbog većeg broja pozvanih uzvanika.

Jao meni, kume, kume, izgore ti kesa.... headbang

I još jedan dodatak, isto tako pokupljen danas s radija, vele oni:

"Što nam je potrebno da u ovo pred-ljetno doba naćeramo liniju da izledamo kao Rihana?"

Odmah sam si pomislila:

- kao prvo: trebalo bi mi skinuti jedno 25 godina smijeh
- dodati nekih par dekagrama u predjelu gornjih ekstremiteta oliti prsnog koša
- dodati jedno kilu - dvije u predjelu stražnjice (ne zavaravajte se - ona je ipak takve rase, a slike su samo dobar marketinški i retuširani pogled kako bi neka poznata pjevačica morala izgledati)
- skinuti onih nekoliko deka s predjela mog seksi šlaufića naughty.

I sad - bi li se s njom mijenali? Ma jok.

<< Arhiva >>